Archiwum z dnia 2017.12.15
- 09:44 Grupa OKNOPLAST przystąpiła do "Standardu Programu Etycznego" opracowanego pod egidą ONZ
- 09:51 NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie!
- 10:07 MediaMarkt otworzy sklep w Ostrołęce
- 12:31 Kostrzewa PR dla marki Eichholtz
- 15:25 ANWIL znowu pomaga
- 15:37 12 sposobów jak nie przytyć w Święta
- 16:00 Kubuś reklamuje „Dziecięce standardy” (wideo)
- 16:33 Serial „Snowfall” w Canal+
- 16:49 GRAMMER Interior Components Polska z narzędziami IT do obsługi twardego HR
- 19:50 Samsung otwiera w Warszawie dwudziesty Brand Store w Polsce
- 20:00 Mlekpol promuje mleko Łaciate w Chinach
- 20:33 Ania Terej i Julia Dyzio zajmują się komunikacją i marketingiem Bohoboco
- 21:00 RMF Maxxx z koncesją na nadawanie do 2028 roku w Częstochowie, Krakowie, Szczecinie i Warszawie
- 21:00 BBC rezygnuje ze współpracy z Josh Homme. Nie opowie dzieciom bajki na dobranoc
- 21:03 Rusza 5. edycja internetowej akcji Wirtualne Serce WOŚP
- 21:05 W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)
- 21:10 Artur Ostrowski, dyrektor ds. rynku B2B T-Mobile Polska odchodzi z firmy
- 21:12 „Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem” w kampanii Banków Żywności (wideo)
- 21:15 Catherine Keener z Jimem Carreyem w serialu "Kidding"
- 21:16 Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz
- 21:21 8 czerwca premiera filmu "Ocean's 8". Grają Sandra Bullock, Cate Blanchett i Rihanna
- 21:30 W 2018 roku amerykański T-Mobile uruchomi własny serwis streamingowy
- 21:30 Powstanie trzeci sezon serialu "Frontier" z Jasonem Momoą
- 21:37 Rosnącym wynagrodzeniom w Polsce musi towarzyszyć podatkowe odciążenie płac (raport)
- 21:38 „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
- 21:39 Play ze sprawniejszą obsługą krajowego roamingu. „Ulepszenia w działaniu sieci”
- 21:40 „Fakt” o sondażu z 50 proc. dla PiS: nie „dmuchamy” wyników, nigdy nie uwzględniamy niezdecydowanych
- 21:41 Stoyan Ivanov za Lenę Popović dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services
- 21:41 Prowadzący HGTV wyremontują spalone mieszkanie. „Remont razem” w Boże Narodzenie
- 21:41 Edipresse Polska uruchamia Content Studio. Ma zająć się reklamą natywną
- 21:42 Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami
- 21:42 Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami
- 21:43 Fokus TV najchętniej oglądany w listopadzie, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię
- 21:44 Radio Eska zacznie emisję w Świnoujściu
- 21:45 24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska
- 21:46 Rafał Droździak za Mirosława Caputę szefem marketingu i komunikacji w Circle K Polska
- 21:47 Mateusz Morawiecki o karze KRRiT dla TVN24: zostanie wyklarowana, jestem za swobodą nawet skrajnie stronniczych mediów
- 21:47 Rada Mediów Narodowych: Jolanta Piątek za Tomasza Dudę prezesem Radia Wrocław. Braun: nie wskazano merytorycznego powodu zmiany
- 21:49 Nowe, dynamiczne logo VERVA
- 21:49 Kino Polska TV chce przekształcić Zoom TV w stację dla Polonii, rezygnuje z programów Onetu
- 21:50 „Docenisz różnicę” - Bank Pekao SA reklamowany z żubrem jako polski bank (wideo)
- 21:54 Jakub Dymek pozywa Codziennik Feministyczny za tekst o gwałcie, chce przeprosin i zadośćuczynienia
- 21:55 RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w listopadzie, w czołówce portali Wirtualnemedia.pl
- 21:57 Showmax zadowolony z wyników oglądalności „SNL Polska”. „Przełamiemy jeszcze niejedno tabu”
- 22:00 „Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
- 22:02 W niedzielę w TVP1 od 8 do 20 tylko reklamy PKO BP. Dwie godziny życzeń klientów w ramach finału akcji „Mini ratka na spełnienie życzeń”
- 22:03 Kurski pisze do Czabańskiego ws. ataków na reporterów TVP. KRRiT: zatrważająca eskalacja przemocy wobec dziennikarzy
- 22:04 T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare
- 22:09 TVP1 kupuje od ZPR Media cykl „Weterani” i zamawia kolejne odcinki
- 22:11 Disney przejmuje rozrywkowy segment 21st Century Fox, zapłaci 52,4 mld dolarów
- 22:44 Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną