„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)

W ciągu dziesięciu miesięcy br. trzy magazyny z czołówki dziesięciu o największych wpływach z reklam - „Twój Styl”, „Wprost” i „Przyjaciółka” - zanotowały spadek tych przychodów. Najbardziej wzrosły natomiast wydatki reklamowe w „Życiu na gorąco”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
fot. Shutterstock.com

W okresie od stycznia do października br. magazyny zarobiły na reklamach nieco ponad 3,4 mld zł, czyli 3,7 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Liderem wpływów z reklam pozostaje niezmiennie miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który utrzymuje tą lokatę, mimo że jego przychody w skali roku spadły o 5 proc., do 212,1 mln zł.

Drugie miejsce na podium utrzymała „Viva!” (Edipresse Polska) z wpływami w kwocie 172,7 mln zł (wzrost o 15,5 proc.). Trzecią lokatę zajmuje „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który w tym roku zarobił na reklamach niemal 140 mln zł (wzrost o 1 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twoj-styl-najchetniej-kupowany-w-i-iii-kwartale-shape-z-najwiekszym-wzrostem ##

Spośród pozostałych magazynów z czołówki TOP10 dwa tytuły zanotowały spadki wpływów reklamowych. W tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media) reklamodawcy zmniejszyli wydatki rok do roku o 14,5 proc. - z 103,5 do 88,5 mln zł. Z kolei w „Przyjaciółce” zmalały one o 1,2 proc., do 70,7 mln zł.

W przypadku pozostałych tytułów przychody z reklam wzrosły. Najwyższy wzrost procentowy zanotowało „Życie na gorąco” (Bauer) - 22,2 proc. (do 74,8 mln zł). O 16 proc. wzrosły z kolei wpływy reklamowe „Pani” (Bauer) – do 96,4 mln zł, a o 8,4 proc. więcej zarobił magazyn „Party” (Edipresse Polska) – 97,3 mln zł.

7,2 proc. więcej niż rok wcześniej wydali w omawianym okresie reklamodawcy w „Show” wydawanym przez Wydawnictwo Bauer (71,1 mln zł), a o 2,2 proc. więcej w „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 90,8 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-tygodnik-powszechny-ze-wzrostem-sprzedazy-w-i-iii-kwartale-wprost-o-23-proc-w-dol ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące