PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dyskusja po słowach Michnika o waleniu przez władzę w „Gazetę Wyborczą”: za spadki „GW” odpowiada rząd czy Agora?
Dyskusja po słowach Michnika o waleniu przez władzę w „Gazetę Wyborczą”: za spadki „GW” odpowiada rząd czy Agora?
Wycofanie przez Lego reklam z „Daily Mail” - polityka społecznej akceptacji czy upolitycznienie marki? (opinie)
Wycofanie przez Lego reklam z „Daily Mail” - polityka społecznej akceptacji czy upolitycznienie marki? (opinie)
„The New York Times” traci na reklamach w druku, a zwiększa przychody w internecie
Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” przestały spadać, przychody reklamowe w trzy lata zmalały o połowę (analiza)
Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” przestały spadać, przychody reklamowe w trzy lata zmalały o połowę (analiza)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
Droższa „Gazeta Wyborcza” z mniejszą redakcją: skutek spadków sprzedaży, których nie można odwrócić (opinie)
Droższa „Gazeta Wyborcza” z mniejszą redakcją: skutek spadków sprzedaży, których nie można odwrócić (opinie)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
„Gazeta Polska” i „W Sieci” dużo więcej z reklam, najbardziej w dół „Polityka” i „Tygodnik Powszechny”
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Reklama kinowa i radiowa w Polsce mocno w górę, tylko dzienniki ze spadkami
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
Porsche ożywa jako hologram w reklamie prasowej (wideo)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
Mniej na reklamy w dziennikach. „Fakt” z największym spadkiem, w górę „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” (TOP 10)
Mniej na reklamy w dziennikach. „Fakt” z największym spadkiem, w górę „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” o jedną trzecią więcej z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP 10)
Cennikowe wzrosty reklamowe w radiu, magazynach i dziennikach -  w dół kina
Cennikowe wzrosty reklamowe w radiu, magazynach i dziennikach - w dół kina
Publicysta „Gazety Wyborczej”: trudna sytuacja, wykupujcie prenumeratę. Agora uspokaja: brak ogłoszeń MSP mało istotny
Publicysta „Gazety Wyborczej”: trudna sytuacja, wykupujcie prenumeratę. Agora uspokaja: brak ogłoszeń MSP mało istotny
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
„Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” więcej z reklam. W dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska”, „Fakt” i „Metro” (Top 10)
Pogłoski o wycofaniu państwowych reklam i prenumeraty „Gazety Wyborczej” ucieszyły polityków PiS
Pogłoski o wycofaniu państwowych reklam i prenumeraty „Gazety Wyborczej” ucieszyły polityków PiS
„Viva” reklamowo przed „Tele Tygodniem”. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek Polska” (Top 10)
„Viva” reklamowo przed „Tele Tygodniem”. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek Polska” (Top 10)
Rynek reklamowy kilka procent w górę, zyskały radio i magazyny, kina i gazety w dół
Rynek reklamowy kilka procent w górę, zyskały radio i magazyny, kina i gazety w dół