580 tys. zł to cena netto (bez VAT i bez rabatów, które sięgają nawet 80 proc. w przypadku reklam w prasie) dla tzw. rozkładówki otwierającej.
Rozkładówka wewnątrz magazynu kosztuje 480 tys. zł, podobnie jak druga i czwarta okładka.
Za reklamę na trzeciej okładce trzeba zapłacić 280 tys. zł, czyli tyle samo, co za reklamę na prawej stronie. Najtańsza jest lewa strona, gdzie reklama kosztuje 180 tys. zł.
Marketerzy, którzy zlecą wydawcy przygotowanie reklamy, dopłacą 20 proc. wartości umowy. Tyle samo trzeba dopłacić za pierwszą reklamę w magazynie oraz za reklamę przy wybranym materiale w tytule.

"GQ Poland" ukaże się na rynku 27 listopada br. Planowanych jest sześć wydań drukowanych i dwa wydania specjalne w ciągu roku. Kolejne mają ukazać się: 11 lutego, 8 kwietnia, 3 czerwca, 20 sierpnia, 7 października i 9 grudnia 2026 roku. Wydania specjalne pojawią się zaś 25 czerwca i 18 listopada.
Wraz z wydaniem drukowanym magazynu planowane jest uruchomienie strony internetowej, profilu w social mediach, podcastów, kanału na YouTube.











