"GQ Poland" trafi na rynek z końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Słynny magazyn dla mężczyzn "GQ" wchodzi na polski rynek 27 listopada. Do zespołu dołączyły Ismena Dąbrowska i Olga Łacna.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"GQ Poland" trafi na rynek z końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji
Screen

Jak informowaliśmy w połowie sierpnia, amerykański magazyn premium dla mężczyzn "GQ" doczeka się polskiej edycji. Przygotowuje ją spółka New Media Wave Publishing będąca częścią grupy mediowej New Media Wave, wydawcy serwisów kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl, supermamy.pl i ckm.pl. 80 proc. udziałów w firmie przejęła OmiImage, firma założona przez Omenę Mensah.

Prezesem New Media Wave Publishing jest Michał Helman. Redaktorem naczelnym pisma został Olivier Janiak.

Jak poinformowała Wirtualnemedia.pl Magdalena Jaworska, dyrektorka marketingu w New Media Wave, pierwszy numer magazynu ukaże się 27 listopada br. Wcześniej pisał o tym Press.

Jaworska potwierdziła, że do redakcji dołączyły dwie osoby: Ismena Dąbrowska, obejmująca stanowisko digital directorki oraz Olga Łacna w roli creative directorki. Dąbrowska będzie odpowiedzialna za serwis GQ.pl, zaś Łacna za magazyn.

Olga Łacna jest założycielką Instytutu Fotografii Fort, w którym była creative directorką oraz member of the board of advisors. Ismena Dąbrowska była związana z magazynami "Glamour" i "Vogue Polska".

– Pierwszy numer zamykamy z końcem października, więc prace nad nim trwają bardzo intensywnie – poinformowała Jaworska.

– Informacje o kolejnych członkach zespołu – zarówno redakcji printowej, jak i online – będziemy ujawniać stopniowo – dodała.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni