"GQ Poland" trafi na rynek z końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Słynny magazyn dla mężczyzn "GQ" wchodzi na polski rynek 27 listopada. Do zespołu dołączyły Ismena Dąbrowska i Olga Łacna.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"GQ Poland" trafi na rynek z końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji
Screen

Jak informowaliśmy w połowie sierpnia, amerykański magazyn premium dla mężczyzn "GQ" doczeka się polskiej edycji. Przygotowuje ją spółka New Media Wave Publishing będąca częścią grupy mediowej New Media Wave, wydawcy serwisów kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl, supermamy.pl i ckm.pl. 80 proc. udziałów w firmie przejęła OmiImage, firma założona przez Omenę Mensah.

Prezesem New Media Wave Publishing jest Michał Helman. Redaktorem naczelnym pisma został Olivier Janiak.

Jak poinformowała Wirtualnemedia.pl Magdalena Jaworska, dyrektorka marketingu w New Media Wave, pierwszy numer magazynu ukaże się 27 listopada br. Wcześniej pisał o tym Press.

Jaworska potwierdziła, że do redakcji dołączyły dwie osoby: Ismena Dąbrowska, obejmująca stanowisko digital directorki oraz Olga Łacna w roli creative directorki. Dąbrowska będzie odpowiedzialna za serwis GQ.pl, zaś Łacna za magazyn.

Olga Łacna jest założycielką Instytutu Fotografii Fort, w którym była creative directorką oraz member of the board of advisors. Ismena Dąbrowska była związana z magazynami "Glamour" i "Vogue Polska".

– Pierwszy numer zamykamy z końcem października, więc prace nad nim trwają bardzo intensywnie – poinformowała Jaworska.

– Informacje o kolejnych członkach zespołu – zarówno redakcji printowej, jak i online – będziemy ujawniać stopniowo – dodała.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Po krytyce z kancelarii prezydenta szefowa KRRiT wszczyna postępowanie. Chodzi o film w TVP

Po krytyce z kancelarii prezydenta szefowa KRRiT wszczyna postępowanie. Chodzi o film w TVP

PKO Bank Polski z kampanią o inwestowaniu. W roli głównej Szymon Majewski i „marynarka z kieszeniami”

PKO Bank Polski z kampanią o inwestowaniu. W roli głównej Szymon Majewski i „marynarka z kieszeniami”

Kancelaria Premiera szuka do pracy mistrza social mediów

Kancelaria Premiera szuka do pracy mistrza social mediów

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Cios prokuratory w o. Rydzyka. Przesłuchanie w urodziny Radia Maryja

Cios prokuratory w o. Rydzyka. Przesłuchanie w urodziny Radia Maryja