PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” o jedną trzecią więcej z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP 10)
Cennikowe wzrosty reklamowe w radiu, magazynach i dziennikach -  w dół kina
Cennikowe wzrosty reklamowe w radiu, magazynach i dziennikach - w dół kina
Publicysta „Gazety Wyborczej”: trudna sytuacja, wykupujcie prenumeratę. Agora uspokaja: brak ogłoszeń MSP mało istotny
Publicysta „Gazety Wyborczej”: trudna sytuacja, wykupujcie prenumeratę. Agora uspokaja: brak ogłoszeń MSP mało istotny
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
„Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” więcej z reklam. W dół „Gazeta Wyborcza”, „Polska”, „Fakt” i „Metro” (Top 10)
Pogłoski o wycofaniu państwowych reklam i prenumeraty „Gazety Wyborczej” ucieszyły polityków PiS
Pogłoski o wycofaniu państwowych reklam i prenumeraty „Gazety Wyborczej” ucieszyły polityków PiS
„Viva” reklamowo przed „Tele Tygodniem”. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek Polska” (Top 10)
„Viva” reklamowo przed „Tele Tygodniem”. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek Polska” (Top 10)
Rynek reklamowy kilka procent w górę, zyskały radio i magazyny, kina i gazety w dół
Rynek reklamowy kilka procent w górę, zyskały radio i magazyny, kina i gazety w dół
News Corp zwalnia dziennikarzy w Australii, bo gazety notują spadki
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
„Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” dużo więcej z reklam - mocno w dół „Metro” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
„Metro” i „Polska” dużo mniej z reklam, w górę „Nasze Miasto” i „Rzeczpospolita”, liderem „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi. Liderem „Twój Styl”, w dół „Newsweek” (TOP 10)
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja
Internet mobilny w 2016 roku wyprzedzi dzienniki we wpływach reklamowych
Internet mobilny w 2016 roku wyprzedzi dzienniki we wpływach reklamowych
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich
„Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
„Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zyskują reklamowo, w dół „Polska” i „Metro” (TOP 10)
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z „Gazetą Wyborczą”
„Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami reklamowymi wśród dzienników, najwięcej wydał Euro-Net
„Nasze Miasto” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami reklamowymi wśród dzienników, najwięcej wydał Euro-Net
„Wprost” po zmianach zarabia więcej z reklam, „Do Rzeczy” przed „W Sieci”, a „ABC” przed „Od A do Z”
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Viva!” z najwyższymi wzrostami, „Wprost” wyprzedził „Newsweeka” (TOP 10 w 2015)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Viva!” z najwyższymi wzrostami, „Wprost” wyprzedził „Newsweeka” (TOP 10 w 2015)
Wzrosły wydatki reklamowe w radiu i magazynach, zmalały w gazetach i telewizji
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)
Piotr Ruszak: reklama natywna - o co tyle hałasu?