T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare

W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja Mindshare, należąca do GroupM. Telekom kończy tym samym wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert domów mediowych jakiś czas temu. Obejmował on 13 rynków, w tym również Polskę. W wyniku decyzji podjętych przez Deutsche Telekom zostają wprowadzone zmiany dotychczasowych zasad współpracy z domami mediowymi w Europie. Marketer postanowił, że od teraz opracowywaniem strategii mediowej będzie zajmować się we własnym zakresie. Oznacza to, że rola agencji mediowej zostaje znacząco ograniczona - głównie do działań związanych z planowaniem i zakupem mediów.

Obsługą mediową w takim zakresie zajmie się - decyzją Deutsche Telekom - należąca do holdingu WPP sieć GroupM. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w Polsce będzie odpowiadał za to od nowego roku dom mediowy Mindshare.

– Rozpoczynając współpracę z jednym z największych globalnych telekomów, wkraczamy w 2018 rok dumni z kolejnego sukcesu agencji i bardzo zmotywowani do wytężonej pracy dla prestiżowego klienta, jakim jest T-Mobile. Cieszy fakt, że Deutsche Telekom postawił na kompetencje, doświadczenie i zaplecze technologiczne GroupM i - w oczywisty sposób - decyzja o wyborze i współpracy z Mindshare w Polsce - komentuje Adrian Kawecki, prezes zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

Strony nie informują na jak długo została podpisana umowa.

Do końca br. operator będzie pracować z dotychczasową agencją mediową, czyli należącym do Publicis Media domem mediowym Starcom.

Europejski budżet telekomu szacowany jest na 650 mln euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?