24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska

Od 1 stycznia 2018 roku agencje Headlines-Porter Novelli i 24/7Communication będą działały wspólnie. Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu, ale głównie zajmie się swoją nową firmą CodersTrust Polska. Strony nie informują o wartości transakcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska
Joanna Pruszczyńska i Dirk Aarts

Z ustaleń naszego portalu wynika, że po fuzji agencje będą funkcjonowały pod wspólną marką 24/7Communication. Połączone zostaną ponadto zespoły oraz portfolio klientów obu firm. Funkcję prezesa pełnić będzie Dorota Zmarzlak, dyrektora zarządzającego zaś Dirk Aarts (oboje pełnią obecnie takie funkcje w 24/7Communication).

Joanna Pruszyńska skupi swoją działalność zawodową na spółce CodersTrust Polska, którą prowadzi od 2016 roku. W komunikacie na temat fuzji nie sprecyzowano, czy w związku z nią nastąpią dalsze roszady personalne oraz inne zmiany.

- Szybki rozwój nauczania cyfrowego i plany rozwoju wymagają ode mnie pełnego skupienia się na działaniach spółki CodersTrust Polska. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że będę pełniła nieco mniej aktywną rolę w Headlines i że zespół agencji 24/7 będzie wspierał naszych klientów - mówi Joanna Pruszyńska.

Agencja Headlines została założona przez Joannę Pruszyńską wraz z partnerami w 1996 roku. W 2006 roku nawiązała partnerstwo z globalną siecią Porter Novelli (należącą do Grupy Omnicom), zmieniając nazwę na Headlines-Porter Novelli. Agencja specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej.

Po zapowiedzianej właśnie fuzji klienci Headlines-Porter Novelli będą mogli również skorzystać ze studia produkcyjnego 24/7studio i członkostwa 24/7Communications w związku IAB Polska.

- Dzięki rozwojowi w ostatnich latach 24/7Communication stała się trzecią największą agencją PR w Polsce. Doskonała reputacja, jaką cieszy się Headlines-Porter Novelli, pozwoli przyspieszyć nasz wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć naszą ofertę z zakresu komunikacji korporacyjnej - podkreśla Dirk Aarts.

Według raportu Związku Firm Public Relations agencja 24/7Communication w ub.r. zanotowała 6,38 mln zł wpływów fee income (przychodów ze sprzedaży usług pomniejszonych o zewnętrzne koszty ich realizacji). Firma zatrudniała na stałe 26 osób i współpracowała z kolejnymi 24. Natomiast Headlines-Porter Novelli nie przekazała ZFPR swoich wyników.

Najważniejszymi klientami 24/7Communication są McDonald’s, P&G, Orange, Lidl, Wedel, T-Mobile, Oknoplast, 3M, Bosch, Warta, Herlitz, GE, ING, Unia Europejska i Grupa SEB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max