Archiwum z dnia 2018.01.10
- 01:25 Rafako poszerza współpracę z Attention Marketing
- 01:55 Suzuki sponsorem Korony Kielce
- 10:02 Face It dla producenta obuwia Conhpol elite
- 10:09 Żółta Oranżada Hellena w proszku
- 10:30 Michał Kazanowski prezesem Hutnika Warszawa. Odpowiada za administrację i marketing
- 10:50 State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?
- 10:56 Mota-Engil Real Estate Management nowym klientem Green Parrot
- 11:00 Adriana Hochmańska: z Grandes Kochonos Digital do J. Walter Thompson Poland
- 13:43 Na przekór chłodom
- 15:19 Collibra zdobywa nowe fundusze, planuje rozwój działalności i zwiększenie zatrudnienia w Polsce oraz Belgii
- 16:20 XXV Jubileuszowa edycja Welconomy Forum in Toruń 12-13 marca 2018r.
- 17:01 Pracownik z polecenia – tak. Premia za pomoc w rekrutacji – niekoniecznie
- 17:14 Alior Bank i BGK aktywnie wspierają polskie firmy
- 17:14 Wybitny amerykański saksofonista David Sanborn zagra dwa koncerty w Polsce
- 19:26 CES 2018: Alcohol Calculator - nowa funkcja Sygic w samochodach Forda
- 19:58 Tamara Rogers dyrektorem zarządzającym GSK Consumer Healthcare w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie
- 20:00 Eric Clapton: zaczynam tracić słuch, mam szumy uszne
- 20:18 "All Nerve" - nowy album The Breeders w klasycznym składzie
- 20:20 „Paszporty Polityki” rozdane 25-ty raz. Nagrodzeni Jagoda Szelc i Marcin Wicha
- 20:59 Dowód rejestracyjny auta jeszcze w tym roku będzie cyfrowy. Już teraz można sprawdzić szczegółową historię samochodu przed jego zakupem
- 21:00 Anna Piotrowska: ze Stowarzyszenia Wiosna do Hand Made
- 21:00 Naszemiasto.pl i dzienniki Polska Press ze specjalnym dodatkiem o WOŚP
- 21:01 Disney przyciemnia kolor skóry białym statystom na planie filmu "Aladyn"
- 21:05 Polskie lotniska przyjęły w ubiegłym roku ponad 40 mln pasażerów (infografika)
- 21:10 Black Energy Drink z kolejną odsłoną kampanii z amerykańskimi futbolistkami
- 21:11 Chigo Design zmienia nazwę, identyfikację i rozszerza kompetencje
- 21:11 RMF FM na czele w Białymstoku, Radio Jard wiceliderem
- 21:15 V3 Viper - nowy smartfon Allview za 899 zł
- 21:19 Producent materaców eve Sleep radzi, by „zawsze wstawać prawą nogą”
- 21:20 Karol Manys nie będzie już rzecznikiem prasowym Ministerstwa Cyfryzacji
- 21:21 Sony na CES 2018: nowe produkty, urządzenia AI x Robotics, przetworniki obrazu dla motoryzacji
- 21:22 Mateusz Morawiecki drugi raz Człowiekiem Roku według Klubów „Gazety Polskiej”. „Da radę”
- 21:25 Sony: nowe telewizory OLED i LCD 4K HDR (wideo)
- 21:26 RiverWood marketing tworzy nowy dział concept team, na czele Karolina Jacewicz
- 21:27 Razer na CES 2018: Project Linda - hybryda laptopa i telefonu (wideo)
- 21:28 Rafał Madyński prezesem zarządu wydawnictwa Brog B2B, Karolina Stępniak dyrektor wydawniczą
- 21:29 Harman i Samsung z cyfrowym kokpitem, obsługą 5G i platformą DRVLINE do autonomicznych samochodów
- 21:30 Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl
- 21:32 Wirtualna Polska skrytykowana za wytknięcie nowej minister finansów, że urodziła się w ZSRR. „Szokujący atak”
- 21:33 T-Mobile wprowadza pakiety 3w1 przeznaczone dla firm w cenie 75 i 90 złotych netto
- 21:36 „Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)
- 21:36 Kanał Da Vinci Learning skraca nazwę i odświeża oprawę. Nowe pasmo dla dorosłych
- 21:37 Anna Roman-Pluta strategy group head w Saatchi & Saatchi IS
- 21:37 Koniec serialu "Chance". Hugh Laurie nie będzie już psychiatrą
- 21:38 Energa zamiast Tauronu sponsorem ligi i reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek
- 21:38 Toyota i Pizza Hut szykują autonomiczne auto do sprzedaży pizzy
- 21:39 „Gazeta Wyborcza” znów z dołączoną maską antysmogową
- 21:39 MSWiA planuje cztery kampanie dot. bezpieczeństwa, m.in. dzieci na obozach w lesie
- 21:40 Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode
- 21:40 Joanna Waryszak dyrektorem marketingu w Alpion
- 21:41 Danonki nową kolekcją magnesów zachęcają najmłodszych do dbania o naturę (wideo)
- 21:42 Sebastian Szysz za Krzysztofa Sobieszka kieruje działem strategii w Zenith
- 21:43 Rusza emisja drugiego sezonu „DKF” w TVN Fabuła. „Program zyskał zaufanie ludzi kina”
- 21:45 „Agent - Gwiazdy 3” wiosną w TVN
- 21:46 Andrzej Duda na liście głów państw szkodzących wolności mediów
- 21:47 Havas Warsaw przejmuje od 2012 Agency obsługę nc+, koniec reklam ze Stelmaszykiem i Cieszyńskim
- 21:47 „Twój Styl” liderem sprzedaży w październiku. „Zwierciadło” z największym wzrostem
- 21:49 Weszło.com szykuje radio internetowe, treści wideo i serwis e-sportowy
- 21:49 Nadchodzą rewolucyjne zmiany w Kodeksie pracy. Dla firm mogą oznaczać wzrost kosztów zatrudnienia, dla pracowników – dłuższe urlopy i likwidację śmieciówek
- 21:49 TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube
- 21:50 Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola
- 21:53 Jacek Kurski wytyka manipulacje TVN-owi i Polsatowi. Ogórek i konferencja Petru jako dowody pluralizmu TVP Info
- 21:55 PZU będzie sprzedawać polisy na Allegro i pasażerom LOT-u, uruchomi program lojalnościowy
- 21:58 Polsat liderem oglądalności w DVB-T w 2017 roku. Duże wzrosty kanałów z MUX-8
- 22:00 Branża samochodowa z najlepszym wynikiem od 1999 roku, liderami sprzedaży Skoda i Toyota
- 22:10 Kina i reklama kinowa: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018
- 22:15 Anna Streżyńska z mieszanymi ocenami ekspertów i polityków, pozostają pytania o kierunek i losy cyfryzacji
- 22:15 Fundusz inwestycyjny Simpact w gronie klientów PR Calling
- 22:33 Rada Mediów Narodowych zapowiada raport w sprawie TVP. Jacek Kurski: jestem prezesem sprawiedliwym
- 22:35 Paulina Chylewska i Szymon Kołecki poprowadzą cykl kulinarny „Makaronowy zawrót głowy” w Polsacie
- 22:44 Talk-show „The story of my life” wiosną w Polsacie. Celebryci dowiedzą się jak będą wyglądać na starość
- 22:50 Dariusz Cychol za Ewę Kotlińską redaktorem naczelnym „Faktów i Mitów”