TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na YouTube

Biuro reklamy TVN właśnie rozpoczyna sprzedaż reklam na swoich kanałach w serwisie YouTube.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W tym celu TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt reklamowy Reach Max +. - Dzięki pakietowi Reach Max +, który łączy siłę TVN’owskich serwisów on-line (player.pl, tvn.pl, tvn24.pl) i kanałów własnych na YouTube z potencjałem portali naszych partnerów, oferujemy największy jakościowy zasięg video online treści telewizyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego, TVN.

Nadawca zapowiada, że reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media.

- TVN to najsilniejsza polska stacja telewizyjna na YouTube’ie. W środowisku serwisu YouTube możemy dostarczać nasze jakościowe i bezpieczne reklamowo treści z obecnie dużo większym potencjałem zasięgowym. Marki potrzebują takiego środowiska, żeby mogły skutecznie budować swoje atrybuty, a teraz możemy dać im taką możliwość w naszej ofercie reklamowej - komentuje nam Bogłowski.

TVN na YouTube posiada 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Ich sumaryczna liczba wyświetleń w listopadzie ub.r. wyniosła 154 mln.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"