Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode

Bank Credit Agricole został głównym partnerem i sponsorem zawodowej drużyny e-sportowej Off-Mode. Umowę podpisano na rok 2018.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Credit Agricole sponsorem drużyny e-sportowej Off-Mode

W ramach współpracy bank będzie sponsorował wyjazdy i udziały drużyny Off-Mode w turniejach, w jakich wystąpią w ciągu tego roku. Logotyp Credit Agricole pojawi się koszulkach zawodników w czasie każdego występu publicznego zespołu, ponadto bank będzie mógł wykorzystywać fakt współpracy w działaniach marketingowych.

- Jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który zdecydował się na sponsoring zawodowej drużyny e-sportowej. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom - zawodnikom pozwoli się rozwijać i podnosić poziom, nam da rozpoznawalność wśród młodych fanów tego sportu – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.

Drużyna Off-Mode powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), szybko zaczęła osiągać wysokie wyniki. W rankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.

- Niewątpliwie pozyskanie tak renomowanej instytucji finansowej w charakterze sponsora głównego będzie miało znaczący wpływ na rozwój całej organizacji. Z naszej strony spodziewamy się, że współpraca z Credit Agricole pozwoli osiągać wyznaczone cele na rok 2018 oraz umożliwi umocnienie pozycji w rankingu 10 najlepszych drużyn CS:GO w Polsce - informuje Michał Szafrański, współwłaściciel drużyny Off-Mode.

- Nasze zaangażowanie w e-sport ma charakter strategiczny i długofalowy. W zespole Off-Mode doceniamy pasję, więc chcemy wspierać ich w rozwoju i dążeniu do profesjonalizmu - tak jak od wielu lat wspieramy wszystkich młodych ludzi na rożnych polach. To naturalna kontynuacja naszych dotychczasowych działań i kampanii - komentuje Anna Płachta, dyrektor departamentu zintegrowanej komunikacji marketingowej i digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce