Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl

Ruszyła kampania wizerunkowa „Adresujemy marzenia” serwisu ogłoszeń nieruchomości otoDom.pl. Akcję przygotowały Syzygy Warsaw, Tofi Productions, Chimney Poland oraz dom mediowy Universal McCann.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tata i syn na szczycie magicznego drzewa w kampanii otoDom.pl

Bohaterami najnowszego spotu otoDom.pl są w pierwszej części ojciec i syn. Widzimy, jak siedzą na szczycie wielkiego drzewa, którego wierzchołek znajduje się ponad chmurami. Chłopiec podziwia widok z góry - okazuje się, że na ziemi stoi już wymarzony dom całej rodziny. „Pokazałem mamie Otodom, a ona zrobiła o tak!” - mówi tata.

Spot ten był już emitowany we wrześniu i październiku 2017r. Przez najbliższe dwa miesiące będzie pokazywany w telewizji (TVN, Polsat, TVP oraz blisko 100 stacjach tematycznych), kinach Cinema City, Helios i Multikino, na platformach VOD, w serwisach Facebook i YouTube.

Koncept kreatywny i scenariusz stworzyła agencja Syzygy Warsaw. Za produkcję spotu odpowiada Tofi Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów