Archiwum z dnia 2018.02.02
- 00:40 TVP i Opole zorganizują 55. KFPP. Kurski: patrzymy w przyszłość. Prezydent miasta: mam nadzieję, że to zakończy się happy endem
- 01:38 Przy IAB Polska powstał poradnik dla specjalistów SEM
- 10:34 Agencja click community poprowadzi social media dla Man Truck&Bus Polska
- 11:00 Polska Rada Centrów Handlowych z agencją ITBC Communication
- 11:30 Większość widzów obejrzy Super Bowl w domu, dla ponad połowy reklamy przy transmisji są bardzo ważne
- 12:01 „Vogue Polska” rusza z kampanią promocyjną, w reklamach prace polskich artystów
- 16:00 Fundusz Hipoteczny Dom z kampanią dla seniorów (wideo)
- 16:16 Idea Leasing i Getin Leasing połączyły siły
- 16:18 Alior Bank podwójnym zwycięzcą Open Innovation Awards 2017
- 17:22 Marek Magierowski kandydatem na ambasadora Polski w Izraelu
- 18:01 „Rekordowa kumulacja” w promocji piwa Harnaś (wideo)
- 18:23 „Endeavour 5” i „Most nad Sundem 4” w Ale Kino+
- 19:00 Patrick Collister opuszcza Google po 5 latach pracy
- 19:55 P Smart - nowy smartfon Huawei w Polsce za 1199 zł (wideo)
- 20:00 Play rozdaje rodzinom zniżki na bilety do Cinema City
- 20:22 UPC oferuje „więcej niż światłowód” w ofercie Happy Home
- 20:55 Super-Pharm z walentynkową kampanią „Piękniej razem” (wideo)
- 21:00 "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" - nowa usługa w KFC (wideo)
- 21:01 Sonia Bohosiewicz o serialu „Diagnoza”: Widzowie uwielbiają Wandę. Pokochali moją postać
- 21:02 W 2018 r. polskie firmy ciągle nie będą skłonne do wzrostu inwestycji
- 21:03 Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową F-Trust
- 21:05 Folx reklamowana jako „najwygodniejsza sieć komórkowa”, jej obsługą mediową zajmuje się SalesTube (wideo)
- 21:08 Blik z rekordami, 33 miliony transakcji w 2017 roku na kwotę 4,5 miliarda zlotych
- 21:09 Szopi.pl wchodzi do Katowic, Poznania i Gdańska
- 21:10 Człowiek z zasadami promuje Konto Proste Zasady w Getin Banku (wideo)
- 21:14 Hossa na GPW. Dobra sytuacja polskiej gospodarki i sytuacja spółek zachęcają inwestorów do kupowania akcji
- 21:20 Wendy’s w reklamie na Super Bowl pokazuje swoje przewagi nad McDonald’s (wideo)
- 21:22 "Castle Rock" - nowy serial Hulu na podstawie prozy Stephena Kinga
- 21:23 „Dwa szybkie Żubry gaszą co trzeba” w reklamach promocji piwa Żubr (wideo)
- 21:25 Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę „Coke For Everyone” (wideo)
- 21:28 Play rozbudowuje sieć nadajników. W tym roku powstanie ponad tysiąc stacji bazowych
- 21:30 Pepsi w nowym spocie „This Is The Pepsi” sięga po Cindy Crawford, Britney Spears i Michaela Jacksona (wideo)
- 21:32 Tylko 13 proc. polskich menedżerów zna dokładnie termin wejścia RODO
- 21:33 Ruszyła kampania wspierająca kobiety po zabiegu aborcji. „Nie jesteś sama”
- 21:34 Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 bez dodatkowych opłat w nc+
- 21:35 Michał Krzymowski po odejściu z „Newsweeka” zajmie się doradztwem komunikacyjnym
- 21:36 Filip Memches szefem publicystyki w TVP Kultura
- 21:37 Wired wprowadza paywall, 5 artykułów za darmo i 20 dolarów rocznej subskrypcji
- 21:38 Przeglądarki internetowe: Chrome w górę w Polsce i na świecie, konkurencja traci
- 21:38 Małgorzata Żmijewska-Kukiełka: z PAP na reporterkę ekonomiczną Newserii
- 21:39 Telewizja wPolsce.pl z dwugodzinnym pasmem wieczornym, wśród gospodarzy Ryszard Makowski (wideo)
- 21:40 Zygmunt Solorz dokupił akcje Cyfrowego Polsatu, ma już 66 proc. głosów na WZA
- 21:40 Mimo zmniejszenia liczby obsługujących go agencji Unilever wydał o 250 mln euro więcej na promocję w mediach
- 21:41 Aplikacja JustDrive pozwala przedsiębiorcom na bezgotówkowe zakupy paliwa. „Za kilka miesięcy będą mogli korzystać wszyscy”
- 21:41 „Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
- 21:42 KER: reklama Devil Energy z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach” dyskryminuje kobiety
- 21:44 Apple z rekordowym w historii przychodem, ale sprzedaż iPhone'ów w dół
- 21:45 Netflix promuje w Warszawie „Altered Carbon” ofertą kupna „powłok nieśmiertelności”
- 21:46 Wojciech Czuchnowski oskarża rzecznika Mariusza Kamińskiego, że ujawnił wPolityce.pl nad czym pracuje „Gazeta Wyborcza”
- 21:47 Grupa Onet-RASP z uproszczoną ofertą reklamową opartą na brand safety i widzialnych odsłonach
- 21:48 Bronisław Wildstein w powołanym przez premiera zespole ds. dialogu prawno-historycznego z Izraelem
- 21:49 Weszło FM ruszy 9 lutego. Wróci „Stan futbolu”, w ramówce oprócz piłki nożnej MMA i tenis
- 21:55 Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię „Total Beverage Company”
- 21:58 Karolina Ferenstein-Kraśko w show „Agent - Gwiazdy 3”. „Namówił mnie mąż. To było bardzo trudne doświadczenie”
- 22:00 Amazon najcenniejszą marką na świecie, Disney najmocniejszą (top 500)
- 22:01 KPRM przekazała orędzie premiera do TVP, z opóźnieniem dostały je Polsat i TVN24
- 22:05 „Za marzenia” od 26 lutego w poniedziałkowe wieczory. Kurski: Wydłużenie silnego pasma serialowego telewizyjnej Dwójki
- 22:11 Zwolnienia grupowe w Agorze. „Wynegocjujemy dobre warunki odejść”
- 22:22 TVP i TVN liderami, udany styczeń TVP2. Duży wzrost TTV i TV Puls
- 22:33 Olivier Janiak naczelnym „Elle Man”, Grzegorz Kapla redaktorem prowadzącym
- 22:44 Zapinamypasy.pl chce mieć 500 tys. użytkowników i regionalnych reklamodawców, niebawem wideo i aplikacja mobilna
- 23:34 "Gdzie jesteś, Amando?" serialem