Archiwum z dnia 2018.03.12
- 10:24 Piotr Gorzkowski group account managerem w GoldenSubmarine
- 11:28 Rafał Bochenek nie jest już podsekretarzem stanu w kancelarii premiera
- 12:12 Instytut Publico wypromuje AXA Stenman Poland
- 12:35 Takie drugie śniadanie to hit. Kolorowe i smaczne pomysły na szkolny posiłek
- 13:55 SUKCES REKRUTACYJNY EKO-OKNA S.A. - PONAD 500 NOWYCH PRACOWNIKÓW
- 13:59 Dlaczego ciasto rośnie? Trzy spulchniacze wypieków
- 15:50 Zasiłek dla bezrobotnych w 2018 roku
- 17:47 Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą Intersport w social media
- 18:01 Przełam zimową aurę z zieloną i czarną herbatą Big-Active
- 18:16 Nowe inwestycje w ROCKWOOL Polska
- 19:00 RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. Złote Przeboje Puls tuż za podium
- 20:00 MTV promuje „Warsaw Shore 9” w internecie i outdoorze
- 20:17 Mlekpol ponownie lokuje swoje produkty w „Doradcy Smaku” w TVN
- 21:00 Scholz & Friends Warszawa przez trzy lata będzie reklamować Euroloan
- 21:03 Niekomfortowe sytuacje będące skutkiem głodu w nowej reklamie Snickersa (wideo)
- 21:05 „#poruszamymiasto” w reklamach aplikacji mytaxi (wideo)
- 21:10 Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
- 21:11 "Greyhound" - nowy projekt Toma Hanksa. Zagrają Elisabeth Shue i Rob Morgan
- 21:11 Duże przedsiębiorstwa zapowiadają wzrost inwestycji
- 21:15 Przemysław Babiarz poprowadzi program „Jak było?” w TVP Historia
- 21:24 „Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w styczniu
- 21:25 Ruszyły zdjęcia do filmu "Planeta singli 2". Zagrają Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr
- 21:26 Główne wydanie „Wiadomości” tłumaczone na język angielski z nową godziną emisji
- 21:27 Twórcy „Westworld” prezentują film z lotu Falcona Heavy, Elon Musk gotów na kosmiczne wyzwania
- 21:28 Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
- 21:29 Facebook pokaże transmisje z 25 meczów baseballowej ligi MLB
- 21:30 Orange Love reklamowane z Netflixem, Eleven Sports i telewizją 4K (wideo)
- 21:31 Wiosna w telewizji. „Polsat będzie miał spory problem z utrzymaniem wyników”
- 21:32 OLX, Allegro i Rossmann czołowymi aplikacjami zakupowymi w 2017 roku
- 21:32 Rośnie polski eksport do USA, spada do Wielkiej Brytanii
- 21:33 Dorota Wellman i setki wracających klientów w kampanii T-Mobile (wideo)
- 21:33 Barack i Michelle Obama zrealizują własny program dla Netfliksa
- 21:33 Banki stoją przed dużym zagrożeniem. Muszą konkurować nie tylko ze sobą, lecz także z podmiotami świadczącymi usługi finansowe
- 21:35 „#pocociteciuchy” w kampanii wiosenno-letniej kolekcji odzieży House (wideo)
- 21:36 TVN promuje „Iron Majdan” konkursem dla par. Do wygrania podróż za 15 tys. zł
- 21:36 Pięć nowych kanałów HD w sieci Vectra i otwarte okno dla wszystkich abonentów
- 21:37 Plus wprowadza ofertę Prosto Na Kartę ze stawką 19 groszy za minutę rozmowy
- 21:38 Dziennikarze na Twitterze: Węglarczyk, Kołtoń i Sekielski stracili 3 proc. obserwujących, Gmyz i Janecki zyskali 7-8 proc. (TOP20)
- 21:39 Ponad 10 mln zł na kampanię upowszechniającą korzystanie z technologii cyfrowych
- 21:39 Pudelek.pl zaczął przepraszać Monikę Janowską na stronie głównej
- 21:40 „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
- 21:40 „Gomorra 3” od 14 kwietnia w Cinemax. Cały sezon od razu w HBO GO
- 21:41 Monika Brodka kolejną gwiazdą „MTV Unplugged”
- 21:41 Konta firmowe na Allegro z nowymi opisami ofert, 15 procent obowiązkowe w kwietniu
- 21:41 Zabawna sprzeczka o to, czy w Selgrosie można kupować na sztuki (wideo)
- 21:42 Zrekonstruowany serial „Najdłuższa wojna nowoczesnej Europy” w TVP1
- 21:43 UKE przygotowuje narzędzie do pomiaru jakości łącza internetowego. Będzie podstawą do odstąpienia od umowy
- 21:44 Telewizor nadal głównym urządzeniem do oglądania wideo, ale młodsi wolą laptopa i smartfona
- 21:45 „Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)
- 21:45 „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego przeniesione na poniedziałki o godz. 22
- 21:46 Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)
- 21:47 PKP Cargo szuka agencji PR do rocznej współpracy
- 21:47 Tylko Beata Szydło bardziej wpływową Polką od Moniki Olejnik. Jaworowicz przed Rafalską, Wellman przed Kornhauser-Dudą
- 21:48 „Vogue Polska” nie zostanie zgłoszony do ZKDP, od piątego numeru zmniejszony nakład
- 21:49 Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
- 21:49 Hymn Jasona Derulo na mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018
- 21:55 „Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku
- 21:56 Jarosław Olechowski: Nielsen pomija oglądalność na stacjach Orlen, wzrost wyników TVN24 to zemsta na TVP?
- 21:57 Seweryn Blumsztajn o „Gazecie Polskiej”: zwykła szmata Tomasz Sakiewicz: radzę napić się mięty
- 21:59 ZPR Media podjął działania prawne ws. Superekspress.pl, Agora analizuje Wyborcza24.pl
- 22:00 Agnieszka Kosik pozostanie w branży marketingowej. Stawia na „rozwój w obszarze digital”
- 22:05 Multimedia Polska ze spadkiem wpływów, 752,7 tys. klientów i 1,8 mln zł straty. „Szykujemy się na opcję, że nie przejmie nas UPC”
- 22:09 Żywiec Zdrój zmienia opakowania i etykiety dwóch marek wód gazowanych
- 22:11 Kreację zabija nie tylko zbyt rozbudowana struktura agencji, ale też skomplikowane procedury po stronie klienta
- 22:33 Agora zwolniła w ub.r. 131 pracowników. 10 mln zł więcej na pensje w kinach Helios, dwa razy mniej dla zarządu
- 22:44 TVP może stracić miejsce na multipleksie MUX-8. KRRiT chce rozpisać otwarte postępowanie koncesyjne