Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)

Netia wprowadziła nową ofertę dla klientów indywidualną opartą na niezmiennej cenie pakietów z internetem stacjonarnym i telewizją. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterami są politycy kojarzący się z posłami Parlamentu Europejskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netia z nową ofertą telewizyjno-internetową, w reklamach politycy (wideo)

W nowej ofercie pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (obejmującą podstawową grupę 57 kanałów) kosztuje 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a także przy przedłużeniu jej na dalszy czas.

Z usługą internetową dostępne są też dwa bogatsze pakiety telewizyjne: TV Elastyczna (pozwalająca wybierać spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych) oraz TV Super (zawierająca 157 kanałów, w tym 87 w HD). Ponadto przy zakupie jednego z tych pakietów otrzymuje się za darmo usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.

Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres 6 miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł. Potem pakiet z TV Elastyczną kosztuje 69,90 zł miesięcznie, a z TV Super - 99,90 zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netia-wyniki-w-2017-roku-liczba-klientow-telefonii-mobilnej-i-telewizji-telefonii-i-internetu-stacjonarnego ##

Netia zaczyna też promocję, w której klienci internetu stacjonarnego na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego przez pierwsze trzy miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s. Jeśli będą chcieli dalej korzystać z maksymalnej prędkości łącza, będą dopłacali za to 40 zł miesięcznie.

Z kolei w przypadku usług na niezmodernizowanych łączach (działających dalej w standardach ADSL i VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.

Nowa oferta ma zintensyfikować rozwój bazy klienckiej na własnej sieci

Netia chce zwiększyć liczbę klientów internetowych w ramach własnej sieci, dzięki wprowadzeniu nowej oferty dla odbiorców indywidualnych, poinformował szef dywizji B2C operatora Tomasz Dakowski.

- Chcemy rozwinąć Netię na sieci własnej. Idziemy w stronę pozytywnej zmiany na bazie internetowej. Odbywa się to zgodnie z planem i teraz jeszcze go wzmacniamy - powiedział Dakowski podczas spotkania z dziennikarzami.

Zaznaczył, że modernizacja sieci na światłowodową jest priorytetem operatora i ma on już w zasięgu internetu z prędkością powyżej 100Mb ponad 1 mln mieszkań.

Politycy w reklamie

Nową ofertę Netii wspierają reklamy, w których obradują i głosują nad tym politycy. Całość kojarzy się z posiedzeniami Parlamentu Europejskiego.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio oraz internet (m.in. 30-, 15- i 9-sekundowe spoty na Facebooku, YouTubie i w serwisach VoD, współpraca z 14 popularnymi youtuberami, m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Brasil. Spoty wyprodukowało Studio T-F-P. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (internet) oraz TalentMedia, Abstra i Golden Oil (współpraca z influencerami).

Przypomnijmy, że w grudniu ub.r. Cyfrowy Polsat za 639 mln zł kupił 31,8 proc. akcji Netii (też notowanej na warszawskiej giełdzie), a po uzyskaniu zgody UOKiK-u (regulator badanie tej sprawy wydłużył w lutym o cztery miesiące) chce skupić od mniejszych akcjonariuszy kolejny pakiet ok. 34 proc. akcji, z których część ma objąć bezpośrednio spółka Zygmunta Solorza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"