Archiwum z dnia 2018.05.29
- 01:03 Vendo Park Chodzież z kompletem najemców
- 02:48 Cartoon Network oraz SundayToz wydają wydali grę „We Bare Bears Match3 Repairs”
- 10:07 WIŚNIOWSKI Orłem Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Trendów
- 10:21 Prysznic pod deszczownią
- 12:10 Sarantis wprowadza nową markę produktów owadobójczych TEZA
- 12:46 hyperCREW odpowiedzialna za branding, strategię marketingową i launch marki #DASHRADE
- 12:47 Finałowy sezon serialu „Zawód: Amerykanin” w FOX
- 14:00 Alior Bank rozszerza ofertę finansowania dla małych i średnich firm telekomunikacyjnych: nowa oferta dla MŚP
- 15:01 MediaMarkt w Forum Gdańsk
- 15:08 Uczniowie w siedzibie Grupy OKNOPLAST w ramach inicjatywy "W drodze do dorosłości"
- 15:16 Drzwi do architektury bez barier
- 15:30 Podwójne złoto dla KRISPOL za usługi KRISHOME i SAFEHOME
- 16:36 GK RAFAMET podsumowuje I kwartał 2018 roku
- 16:52 Targi ITM Polska z udziałem GK RAFAMET
- 16:55 Maj miesiącem ochrony danych osobowych?
- 18:52 Grupa IWG nowym klientem Cohn&Wolfe
- 19:08 Compress obsługuje Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych
- 21:18 G2590FX - nowy monitor AOC dla graczy za 1069 zł
- 21:33 Sony Interactive Entertainment kolejne dwa lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
- 22:00 Link4, Nationale-Nederlanden i Sollers partnerami MIT Enterprise Forum Poland
- 22:08 Shell ze zniżkami dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny
- 22:12 Nietypowa porada w gabinecie psychologa w reklamie x-kom (wideo)
- 22:15 Dyrektorzy działów zakupów stawiają na nowoczesne technologie
- 22:16 Kibicowskie akcesoria w Lidlu na mundial w Rosji
- 22:20 Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł
- 22:22 Halo S - nowy telefon myPhone typu slider za 169 zł
- 22:25 Edyta Herbuś z mamą Anną w kampanii „Nic nie zatrzyma mnie” (wideo)
- 22:30 CMWP SDP apeluje o cofnięcie zarzutu znieważenia Polski przez felietonistę „Angory”. „Dziennikarz ma prawo pisać skrajnie złośliwie”
- 22:31 Unia Europejska chce wprowadzić zakaz używania plastikowych słomek do napojów i jednorazowych naczyń
- 22:31 Inwestorzy z Izraela coraz bardziej interesują się polskim rynkiem. "Mamy duży potencjał współpracy"
- 22:31 Dziennikarze bez wstępu do holu głównego Sejmu, powodem remont i porządki
- 22:32 Michał Giera odpowiada za obszar business intelligence w Spicy Mobile
- 22:33 Press Club Polska pyta Kancelarię Sejmu o wznowienie wydawania kart wstępu dla dziennikarzy
- 22:34 „Sam urządzaj swoje miasto” w kampanii Związku Miast Polskich (wideo)
- 22:34 Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. Seriale Dwójki i Polsat SuperHit Festiwal 2018 hitami
- 22:35 E.Leclerc promuje swoją ofertę w ogólnopolskiej kampanii
- 22:35 UPC z ofertą na mundial: internet, telewizja i kanały Eleven Sports za 89 zł
- 22:37 Nowy system antyplagiatowy na polskich uczelniach. Oby o koszty i metodologię sprawdzania prac
- 22:38 IKEA naśmiewa się z RODO
- 22:39 Robert Lewandowski podpisał globalną umowę marketingową z Lagardère Sports
- 22:40 Neonet w promocji zwróci 50 proc. cen telewizorów, jeśli Polska awansuje do półfinału mundialu (wideo)
- 22:41 Biało-czerwone piłki w mundialowej kampanii stacji Orlen (wideo)
- 22:41 Krowa podlizująca się kucharzowi Wedla w reklamie Czekotubki (wideo)
- 22:41 Spada popularność domeny .pl, Home.pl z największą stratą wśród operatorów
- 22:42 Państwowa firma za reklamy w „Naszym Dzienniku” zapłaciła różańcami
- 22:42 „The Affair 4” w Showmax dzień po amerykańskiej premierze
- 22:43 Robert Lewandowski w reklamach i na butelkach Oshee Vitamin Water (wideo)
- 22:44 Onet-RASP uruchamia Esportmania.pl, serwis dla fanów esportu
- 22:45 Jacek Gmoch pomaga kibicom i rysuje taktykę w reklamach telewizora LG OLED ThinQ AI (wideo)
- 22:45 Limit płatności zbliżeniowych bez PIN-u dwa razy w górę. Mastercard ze zgodą NBP
- 22:47 Powstanie Muzeum Polskiego Radia. Nadawca apeluje o nadsyłanie materiałów związanych z historią rozgłośni
- 22:49 Polskie Radio uruchomi anglojęzyczny portal. Ma pokazywać „polski punkt widzenia”
- 22:49 Programy Młynarskiej i Janowskiej z katalogu Onetu w telewizji Lifetime. „Idealnie wpisywały się w ramówkę”
- 22:49 Zawodniczka MMA Karolina Owczarz w nowym serialu AXN „Znaki”
- 22:50 Polsat SuperHit Festiwal zyskał widzów. 17,85 mln zł z reklam
- 22:51 IDC Polska: Huawei nowym liderem sprzedaży smartfonów w Polsce
- 22:52 TVN najczęściej cytowanym medium w kwietniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
- 22:57 130 tys. widzów Ligi Mistrzów 2017/2018 w Canal+, 2 mln w TVP1. Hitem Robert Lewandowski
- 22:59 Discovery nie zamknie londyńskiej centrali. "Tworzymy centrum emisyjne w Sterling w USA"
- 23:06 Piotr Naimski o prowokacji dziennikarskiej Energetyka24.com z fikcyjnym ekspertem: portal i jego szef przestaną istnieć w sektorze
- 23:11 Andrzej Twarowski dołącza do Zapinamypasy.pl, w czasie mundialu będzie ekspertem Telewizji Polskiej
- 23:22 TVP Sport na czas mundialu zastąpi TVP Rozrywkę na MUX-3
- 23:33 KTR 2018: zwycięzcami Ogilvy & Mather, Grupa Żywiec, Papaya Films i Televisor
- 23:55 Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)