Archiwum z dnia 2018.07.10
- 09:39 Julie Ann Emery zagra w serialu "Paragraf 22"
- 11:11 MoveApp przygotuje mobilną aplikację Giełdy Papierów Wartościowych
- 13:11 Group One dla Stella Pack
- 15:17 100 piosenek na 100 -lecie z Radiem Koszalin
- 15:20 Lato w biurze może być przyjemne – jak zapewnić komfort pracy w upalne dni?
- 16:10 Izabela Smuga awansowała w Tech Data Polska
- 16:20 Przemysław Maliszewski w zespole Kogifi
- 18:22 Sony uruchamia europejski portal dla fanów fotografii α Universe
- 18:23 Macron zamiast Nike sponsorem technicznym Lecha Poznań, piłkarze w nowych strojach
- 18:59 38PR & Content Communication wraz z marką Tasectan oswoi biegunK
- 19:02 Trzecie globalne spotkanie WHO na temat programu zapobiegania niedosłuchowi i leczenia głuchoty
- 19:22 Posiłek z drugą połową - przygotuj danie na finał mundialu!
- 19:28 Questia Communications Management Consultants wypromuje Tefal
- 21:00 Magdalena Mazurkiewicz przeszła z Syzygy do Ogilvy
- 22:00 Cykl „Tydzień z rekinami” w Nat Geo Wild
- 22:09 Spektakularny teleturniej promuje Face ID w iPhone X
- 22:11 Katarzyna Jakubów-Tyka odpowiada za SEO w agencji Netim
- 22:19 Samsung otwiera największą fabrykę smartfonów na świecie, będzie tam wytwarzał 120 mln urządzeń rocznie
- 22:20 "The Righteous Gemstones" - nowy serial HBO. Adam Devine z Dannym McBride'em
- 22:22 „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
- 22:22 Robin Wright: nie wiedziałem o tym, że Kevin Spacey molestował kolegów z planu
- 22:23 Adidas reklamuje buty FW19 UltraBoost Parley wyprodukowane z przetworzonego plastiku (wideo)
- 22:25 Maciej Jaczewski szefem zespołu SEM/SEO i biddable media w Reprise
- 22:25 Dariusz Klimczak i Roch Siciński w dziale informacji Radia ZET
- 22:27 T-Cross - nowy, mały SUV Volkswagena z hasłem "I am more than one thing"
- 22:29 Spark and Mortar nową spółką Grupy USP, szefem Marek Jankowski
- 22:30 Klienci FlixBusa zapłacą za bilety za pośrednictwem Google Pay
- 22:32 Cykl „Amerykański chopper: powrót legendy” od 18 lipca w Discovery Channel
- 22:32 "Bielik – 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości" – monety NBP o nominałach 50 zł, 100 zł i 500 zł
- 22:33 Xiaomi ze słabym debiutem na giełdzie w Hong Kongu, akcje poniżej ceny otwarcia
- 22:33 HBO zapowiada drugi sezon serialu "Kroniki Times Square"
- 22:34 Netflix udostępnił plakat i zwiastun „Orange is the New Black 6”. Serial będzie dostępny od 27 lipca
- 22:34 James Wright globalnym prezesem i dyrektorem generalnym Havas PR
- 22:35 Internet mobilny w czerwcu: liderami T-Mobile oraz Orange
- 22:36 Xiaomi Mi A2 zadebiutuje w lipcu z 6-calowym ekranem i w czterech konfiguracjach
- 22:36 Szymon Majewski reklamuje ofertę Ligi Mistrzów w Plusie (wideo)
- 22:36 Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o poprawie jakości powietrza
- 22:36 F11 Agency przejmuje studio Virtual Brain
- 22:38 Marta Ślusarek szefową działu aplikacji biznesowych w Time
- 22:38 Kanały Discovery Science i Discovery Life w jakości HD w ofercie Toya
- 22:39 Twitter usuwa podejrzane konta, 70 milionów w ciągu dwóch miesięcy
- 22:40 Towarzystwo Dziennikarskie po raz pierwszy przyznało tytuł „Obywatela Dziennikarza Roku”. Nagroda dla Władysława Ciejki
- 22:40 Sokół, Pezet, Żabson i Sitek we wspólnym projekcie muzycznym dla marki EB
- 22:42 Agnieszka Galińska i Beata Bartczak dyrektorami w biurze reklamy Bauera. Odchodzi Marta Gądek
- 22:43 Artegence wygrywa przetarg na obsługę digital Energi
- 22:43 3,1 mln widzów filmu „Wołyń”, liderem TVP1
- 22:43 Bartosz Węglarczyk kontra Piotr Gursztyn. „Szorujesz po podłodze TVP Info”, „pracujesz z Tomaszem Lisem, naczelnym mobberem mediów”
- 22:44 Dyrektor finansowa Fundacji Lux Veritatis: TV Trwam ma dziennie 3,4 mln widzów, utrzymuje się z datków od nich
- 22:44 TVN Media sprzedaje reklamy w serwisach Edipresse Polska
- 22:45 Piotr Zaremba z działem „Rozmowy Zaremby” w tygodniku „Wszystko co najważniejsze”
- 22:47 SDP o komentarzu Cezarego Gmyza na temat prezes Sądu Najwyższego. „Skandalicznie niestosowny wpis”
- 22:47 Serwis Deccoria wprowadza personalizację profili, konta firmowe i nowe tryby przeglądania zdjęć
- 22:48 TVP szuka firmy, która będzie monitorować nielegalne udostępnianie jej materiałów w sieci
- 22:48 Fokus TV zdystansował konkurencję w I półroczu. TVP Historia wiceliderem
- 22:48 Polska w czołówce emisji reklam alkoholu w telewizji. „Ma to wpływ na zachowanie młodych ludzi”
- 22:52 Koniec „Piaskiem po oczach” w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info
- 22:55 Allegro: 30 groszy miesięcznie za utrzymanie ofert nieaktywnych od roku
- 22:57 Panny młode z nadwagą wybiorą suknie ślubne w TVN Style
- 22:58 Starbucks wyeliminuje do 2020 roku plastikowe słomki ze swoich kawiarni
- 23:00 Polskie Radio konsoliduje redakcje internetowe i planuje nowy portal informacyjny. „Wspólny newsroom, ponad 70 osób”
- 23:30 John Stankey, szef Warner Media: HBO musi skuteczniej walczyć o uwagę widzów
- 23:33 Serwisy z memami tracą popularność. Bezuzyteczna najbardziej w dół - na czele Demotywatory przed Kwejkiem (TOP 10)
- 23:35 Mariusz Szczygieł, oprócz Małgorzaty Domagalik, poprowadzi komercyjne spotkania Edipresse Polska
- 23:44 Igor Janke odchodzi z agencji Bridge, stawia na Instytut Wolności i własny biznes
- 23:55 Reklamy Vizira bez Zygmunta Chajzera