Galińska do tej pory w biurze reklamy Bauera zajmowała stanowisko kierownika segmentu pism luksusowych. Po awansie objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych (takich jak m.in. „Pani”, „Show” czy „Twój Styl”) za Martę Gądek, która odchodzi z wydawnictwa.
Agnieszka Galińska jest związana z Wydawnictwem Bauer od 13 lat. Poprzednio pracowała m.in. w wydawnictwie Hachette-Filipachi (wydawca m.in. „Elle” czy „Samo Zdrowie”).

Z kolei Beata Bartczak została dyrektorem reklamy magazynów poradnikowych (takich jak m.in. „Świat kobiety”, „Olivia”, „Kobieta i Życie”) oraz dwutygodników (m.in. „Tina” oraz „Naj”). Wcześniej oba segmenty były połączone i tworzyły jeden dział. Bartczak przez ostatnie 5 miesięcy pracowała w wydawnictwie AWR „Wprost”, gdzie odpowiadała za przychody reklamowe w obszarze online. Poprzednio przez 5 lat była związana z Burda International Polska. Jako dyrektor sprzedaży odpowiadała za segment poradnikowy oraz kulinarny. Wcześniej przez 13 lat pracowała w wydawnictwie G+J.
Dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer jest Izabela Sarnecka, która nadzoruje prace wszystkich działów reklamowych.
Na czele Wydawnictwo Bauer

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-prasy-i-magazynow-w-2017-roku,7171458519341185a ##











