Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o poprawie jakości powietrza

Resort środowiska chce pod koniec br. przeprowadzić ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat poprawy jakości powietrza.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ministerstwo Środowiska szuka agencji do kampanii o poprawie jakości powietrza

Ministerstwo w celu zbadania rynku oraz oszacowania kosztów kampanii zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację zaplanowanych działań. Głównym celem kampanii ma być uświadamianie społeczeństwa na temat pozytywnych aspektów życia w czystym środowisku, w którym jakość powietrza spełnia wymagane standardy.

Wybrana później w przetargu firma zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i radiowych oraz przygotowaniem innych działań reklamowych w radiu, internecie oraz działań PR. Będzie też odpowiedzialna za opracowanie strategii kreacji, koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, dobór, planowanie i zakup mediów.  Działania reklamowe mają być realizowane w październiku i listopadzie br.

Będą skierowane do wszystkich Polaków, w szczególności do osób planujących budowę lub remont domu jednorodzinnego, którzy ogrzewają budynki węglem, drewnem lub innym paliwem.

Zainteresowane firmy mogą składać propozycje wyceny do 12 lipca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"