Archiwum z dnia 2019.01.31
- 00:59 Pierwszy raz Apple bez wyników sprzedaży iPhone'ów. Przychód i zysk w dół
- 09:56 KRISPOL wspiera termomodernizację. Ulga cenowa na okna i drzwi
- 10:07 Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez WIŚNIOWSKI
- 10:22 Nowości armatury sanitarnej i instalacyjnej FERRO
- 10:29 Jaki pakiet szybowy wybrać, aby okno było bezpieczne, chroniło przed zimnem i hałasem?
- 11:23 To był dobry rok dla Kantoru Walutowego Alior Banku
- 11:36 „Przekręt 2” od 7 lutego w AXN Black
- 11:43 Anja Rubik reżyserką teledysku Mary Komasy
- 12:17 KONKURS! SZTYGAR® po stronie natury!
- 12:40 Instytut Żywności i Żywienia rekomenduje nową piramidę zdrowego żywienia i stylu życia dzieci i młodzieży
- 13:40 Jurajska wybiera Quality Public Relations
- 14:26 3 kroki do naprawdę udanych ferii
- 16:27 Dress code w miejscu pracy – czy jeszcze obowiązuje?
- 16:34 Marka "Vogue” otwiera się na biznes. „Vogue Business" zadebiutuje w internecie
- 16:40 mBank prowadzi przetarg na obsługę PR
- 17:11 Więcej dań Pan Pomidor
- 17:51 Poczta Polska chce do 2023 roku podwoić przychody z rynku paczkowego
- 17:55 F5 Networks raport „2019 State of Applications Services”
- 18:00 NCBR: 100 mln zł dla branży gamingowej
- 18:01 Transition Technologies dla Polskiej Ligi Koszykówki
- 20:58 Przed zagranicznym urlopem większość polskich turystów wykupuje ubezpieczenie
- 21:00 „Facing Emotions” - nowa aplikacja Huawei dla niewidomych (wideo)
- 21:11 Zmarł Andrzej Stolarczyk, wieloletni szef RPR Group
- 21:11 Miłosz Horodyski: z Alior Banku do Grupy Lotos
- 21:17 FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”
- 21:22 Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry
- 21:30 Peter Jackson opowie o The Beatles. "Let It Be"
- 21:32 Będzie przetarg na film projektu „Poland Prize”
- 21:32 RMF FM na czele w Białymstoku w II półroczu 2018 roku. Awans Trójki na podium
- 21:32 Jarosław Czuba z Ministerstwa Kultury w radzie nadzorczej Radia Zachód
- 21:33 Potrzeba 9 mld zł, aby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji
- 21:34 Halo Q i Halo Q+ - nowe telefony myPhone ze stacją ładującą za 149 zł i 229 zł (wideo)
- 21:35 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do konkursu Go to Brand, 150 mln zł na promocję polskich marek
- 21:35 Unilever z okazji walentynek wprowadza lody Ben&Jerry's Topped Love is...
- 21:35 Nowa TV z nowym codziennym cyklem filmowym (wideo)
- 21:38 Kamila Rogowska-Śwircz p.o. dyrektora generalnego Rady Reklamy
- 21:38 ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii „Bezpieczny przejazd”.
- 21:38 Sobota i Kabe promują film "Kobiety mafii 2". Posłuchaj "6 rano"
- 21:39 Google zmienia wygląd mobilnego Gmaila i wprowadza nowe funkcje
- 21:39 Galaxy M10 i M20 - pierwsze smartfony Samsunga z nowej serii Galaxy M (wideo)
- 21:39 Cykl „Kobiety, skalpel i liposukcja” w BBC Lifestyle
- 21:40 Apple może wystartować z własnym serwisem VOD w kwietniu 2019 roku
- 21:41 Inicjatywa Polska ma nową identyfikację wizualną
- 21:42 Agata Lauko za Monikę Bronowską na czele Grupy Netsprint
- 21:43 Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex
- 21:43 Angelika Kobylarz awansowała na stanowisko account directora w Walk Creative
- 21:45 Facebook płacił użytkownikom 20 dol. miesięcznie za możliwość ich śledzenia. Apple cofa certyfikaty
- 21:47 Kwartalnik Ozeon i magazyn Biomasa łączą redakcje
- 21:48 Co wykluje się z instagramowego profilu jajka? "World record egg" podbija sieć
- 21:50 Globalny rynek smartfonów w dół. Apple liderem z 71,7 mln sprzedanych iPhone'ów
- 21:51 93 proc. Polaków korzysta z telefonów komórkowych, 72,7 procent ma dostęp do internetu (raport)
- 21:51 429 tys. i 819 tys. widzów debiutanckich meczów Krzysztofa Piątka w AC Milan
- 21:52 Reklama Devil Energy Drink z dzieckiem, które „już wie, co niedługo będzie mieć w ustach”, usunięta z Facebooka
- 21:53 W Allegro Smart! łatwiejsze warunki dla sprzedawców, bez wymogu wysyłki w ciągu doby
- 21:53 Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów
- 21:55 Większość użytkowników TikToka to osoby w wieku 13-15 lat
- 21:56 Cztery domy mediowe walczą o budżet Grupy Lotos
- 22:00 Osiem nowości w wiosennej ramówce Discovery Channel (wideo)
- 22:05 Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół
- 22:11 Robert Biedroń: z wpłat i sklepu internetowego zebrałem kilkaset tys. zł na kampanię
- 22:33 Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
- 22:40 TVP i Polskie Radio coraz bliżej rekordowej pomocy. Sejm przeciw odrzuceniu projektu o 1,26 mld zł rekompensaty
- 22:43 TVN kręci drugi sezon „Pod powierzchnią”. Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek w obsadzie
- 22:44 Agora nie podwyższyła nakładu „Gazety Wyborczej” ze względu na „taśmy Kaczyńskiego”, wzrosła sprzedaż e-prenumerat
- 22:45 Nowe logo sieci sklepów Zara wbrew trendom w designie. "Jest co najmniej dziwne"