TT (Team Mobile) stworzył już aplikacje mobilne dla kilku klubów koszykówki: Miasto Szkła Krosno, Stelmet Zielona Góra, Rosa Radom czy Polski Cukier Toruń. Docelowo mają one wspierać kluby w kwestiach marketingowych i sprzedaży – kibice koszykówki mogą np. zamówić bilety oraz gadżety klubowe już z poziomu aplikacji mobilnej. Aplikacja EBL, łącząc funkcjonalności pozostałych narzędzi mobilnych dla sportu, ma wspierać kibiców w śledzeniu rozgrywek oraz dostarczać im aktualności o drużynach i meczach.
- Dywersyfikujemy biznes naszej grupy we wszystkie obszary, w których możemy zdobyć nowe kompetencje. Hołdujemy zasadzie – nauka to rozwój. W kolejną dekadę dwudziestego pierwszego wieku chcemy wejść z kulturą firmową opartą na błyskawicznym reagowaniu i zwinności przypisywanej startupom – mówi Konrad Świrski, prezes zarządu Transition Technologies.

- Dzięki nowej aplikacji Energa Basket Ligi, dotujący kluby i ligę sponsorzy otrzymają nowe narzędzie eksponujące logotyp oraz ułatwiające komunikowanie z kibicami i klubami. Oprogramowanie agreguje dane newsowe także z mediów społecznościowych i kanału YouTube oraz przedstawia terminarze i statystyki – od zawodników począwszy, na klubach skończywszy. Ma również wbudowane funkcje interaktywne pozwalające na ustawianie powiadomień o meczach wybranych przez kibica drużyn. Aplikacja została przetestowana przez PLK i jest dostępna do pobrania za darmo w sklepach Google Play i AppStore. Jest to pierwsza wersja aplikacji ligowej, która będzie rozwijana o kolejne funkcjonalności, jak np. bezpośrednią sprzedaż produktów podczas meczów oraz aktualizowana do najwyższych standardów bezpieczeństwa. Partnerem Transition Technologies odpowiedzialnym za dystrybucję aplikacji i funkcjonalności marketingowe jest Just For Sport – mówi Magdalena Czapko, kierownik ds. sprzedaży i marketingu Transition Technologies.











