Archiwum z dnia 2019.04.04
- 01:22 T-Mobile kampanią "Bez nonsensów" z Brodką odpowiada na bolączki klientów zderzających się z telekomami (opinie)
- 01:45 Rada Języka Polskiego o „paskach” w „Wiadomościach”: 75 proc. to perswazje i emocje, częste manipulacje
- 08:05 Kultowa animacja „Shin-Chan” od 8 kwietnia w FOX Comedy
- 09:29 KUCHNIE I ŁAZIENKI - nowa kampania billboardowa VALVEX
- 09:34 STOLARKA W PIGUŁCE: Pierwsza taka współpraca branż stolarki i ubezpieczeń
- 12:04 Serial „Zagadki kryminalne panny Fisher” w Stopklatka TV (wideo)
- 12:05 Lech Free 0,0% w nowych smakach i opakowaniach
- 12:14 Wciąż na topie: jarmuż!
- 12:33 Komunikacja Plus dla trzech spółek z Grupy Skanska
- 12:41 Lidl uruchamia sklep internetowy w Polsce, bez żywności w ofercie
- 13:17 Martini Fiero - nowość w portfolio wermutów Martini w Polsce (wideo)
- 13:29 72 kolejne miesiące Bidfood Farutex w SEGRO Business Park Warsaw, Żerań
- 14:52 Optima w nowej kampanii zaprasza do wyzwania zdrowej diety
- 15:04 Dow zakończył proces wydzielenia się z DowDuPont
- 15:22 Polacy coraz chętniej zamawiają jedzenie online – znamy wyniki raportu
- 18:17 „Mali Przedsiębiorcy” – nowy projekt dla najmłodszych w VIVO! Stalowa Wola
- 20:32 IAB Polska powołała grupę roboczą wydawców afiliacyjnych
- 21:00 Martyna Trykozko: z Forsal.pl do 300gospodarka.pl
- 21:08 „Kuba Winkowski - najlepszy brytyjski szef kuchni” w Food Network
- 21:53 Damian Gołąb: z „Gazety Wyborczej” do Interii
- 21:58 Monitory w sklepach Media Expert w ofercie reklamowej BE Media
- 22:11 Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW
- 22:12 Marcin Starkowski w zespole komunikacji Pekao SA
- 22:15 Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise
- 22:23 Rusza międzynarodowa kampania "Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice"
- 22:24 Mindspot osługuje w mediach społecznościowych markę innogy go
- 22:25 Cztery dokumenty o ekologii na Dzień Ziemi w Planete+
- 22:29 „Patenciary 2” od 7 kwietnia w Food Network (wideo)
- 22:29 Wunderman Thompson przejmuje od Greya globalną obsługę reklamową Duracell
- 22:30 Bebilon 2 reklamuje produkt wspierający odporność u dzieci (wideo)
- 22:31 Eskadra otwiera biuro w Warszawie
- 22:32 McDonald’s zapowiada inwestycję w cyfryzację marki
- 22:34 „Pijani życiem” ludzie i piosenka The Dumplings w nowej kampanii Fundacji Rak'n'Roll (wideo)
- 22:35 Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)
- 22:36 „Gazeta Wyborcza” z dodatkiem „Czarna księga PiS 3. Katastrofa w edukacji"
- 22:36 Warszawa niestandardowo promuje segregację odpadów: słupy Warexpo jako kosze na śmieci
- 22:37 Decathlon ruszył z nową kampanią autorstwa agencji Przestrzeń (wideo)
- 22:37 Dokument „Wojciech Chmielarz. Rozmowa o zbrodni” 10 kwietnia w CI Polsat
- 22:39 Nowe piosenki zespołu Abba dopiero po wakacjach
- 22:39 Galeria Katowicka organizuje loterię paragonową „Kopalnia Nagród”
- 22:40 „Krok naprzód” w reklamach nowej Skody Scala (wideo)
- 22:40 Kapitan Marvel zarobił już ponad miliard dolarów
- 22:41 Premierowy odcinek 8. sezonu „Gry o tron” bezpłatnie w kinach Helios
- 22:41 Trzeci sezon programu „Kossakowski. Wtajemniczenie” od 21 kwietnia w TTV
- 22:42 Piosenka zespołu Riz i Roch "Mam plan" w spocie Providenta
- 22:42 Indesit ponownie zachęca do podziału obowiązków domowych kampanią #ZróbyToRazem
- 22:43 Marta Skowron-Moszkowicz nową rzeczniczką Prudential Polska, Damian Ziąber odchodzi z firmy
- 22:43 Nowy serial HBO „Gentleman Jack” od 23 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)
- 22:44 WhatsApp ułatwi kontrolę nad przypisywaniem użytkowników do grup
- 22:44 Eliza Michalik skrytykowana za słowa, że Małgorzata Terlikowska nie ma dorobku. „Jest bardziej uprawniona do debaty niż plagiatorka”
- 22:45 Zbigniew Ziobro przegrał proces z „Angorą” ws. tekstu o „tajnych aferach” - nie będzie przeprosin i zapłaty 60 tys. zł
- 22:46 Marzena Suchan na czele serwisów informacyjnych Interii
- 22:46 Google wzbogaca polskiego Asystenta. Można zamówić na głos posiłki i bilety autobusowe
- 22:47 Play stworzył departament komunikacji, na czele Małgorzata Zakrzewska
- 22:48 W październiku premiera filmu "Joker". Joaquin Phoenix jest Jokerem (wideo)
- 22:49 K2 wypromuje piwo Dziki Sad w internecie
- 22:49 Kolejna wpadka Facebooka. 540 mln danych o użytkownikach dostępne w internecie
- 22:50 Sąd zgodził się, żeby prezes PMPG Michał M. Lisiecki wyszedł z aresztu za kaucją
- 22:50 Poczta Polska reklamuje gry i słodycze. „Reklama jak z proszków do prania w latach 90."
- 22:51 Światowa branża muzyczna z wyższymi przychodami, streaming w górę o 34 procent
- 22:51 „Halo Włodku!” - benefis Włodzimierza Szaranowicza w Poniedziałek Wielkanocny w TVP1
- 22:51 Eryk Stankunowicz po 15 latach pracy odszedł z „Forbesa”
- 22:53 „Dziennik Gazeta Prawna”: Anita Sobczak i Katarzyna Nocuń przeszły z IAR, awansował Grzegorz Osiecki
- 22:54 T-Mobile Polska zawiesza projekt Smart City w Kazimierzu Dolnym. Powodem nieporozumienia pomiędzy operatorem a burmistrzem
- 22:55 W marcu mniej reklam w telewizji. Polsat i TVN ze spadkami wpływów
- 22:56 Michał Żurawski z główną rolą w serialu „Król” dla Canal+
- 22:58 „Gogglebox” hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. „Kluczem do sukcesu są ludzie”
- 23:00 TVN24 zwiększył w marcu przewagę nad TVP Info. Polsat News traci widzów
- 23:11 „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w lutym
- 23:30 „Polityka”: Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego
- 23:33 „39 i pół tygodnia” - nowy serial TVN. Zagrają Tomasz Karolak, Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szczęsna, Magdalena Lamparska
- 23:40 Ponad 9,3 mln zł chce Nielsen od TVP za dane telemetryczne
- 23:44 Lidl będzie testować kasy samoobsługowe. W piątek rusza sklep internetowy