„Gogglebox” hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. „Kluczem do sukcesu są ludzie”

Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 769 tys. widzów, o 303 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Kluczem do sukcesu „Goggleboxa” są ludzie, których chcemy gościć co tydzień w swoich domach. Ale casting się nie skończył, to jest proces - tłumaczy nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

mk / łb
mk / łb
Udostępnij artykuł:
„Gogglebox” hitem TTV, 12 proc. udziału w grupie komercyjnej. „Kluczem do sukcesu są ludzie”
fot. TTV

Dziesiąty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków programu wyniosła 769 tys. osób, co przełożyło się na 7,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz aż 11,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

- Kluczem do sukcesu „Goggleboxa” są ludzie, których chcemy gościć co tydzień w swoich domach. To są realni i szczerzy do bólu telewidzowie, z którymi bawimy się i na nowo przerabiamy najciekawsze momenty telewizyjne. Zresztą casting do „Goggleboxa” nie skończył się, to jest proces, który trwa i w każdym sezonie próbujemy dawać szansę nowym widzom. Aktualnie ten sam producent, Well Well Production, kompletuje równie odważną i charakterną ekipę do programu „Vlogbox” - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

- Zresztą tak samo jest w Wielkiej Brytanii, skąd „Gogglebox” pochodzi - z biegiem lat widzowie polubili bohaterów za ich lokalny charakter i normalność. Ten format zwycięża przede wszystkim możliwością oglądania siebie samego - dodaje szefowa stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vlogbox-w-necie-ttv-nowy-program-kiedy-emisja,7171109115156609a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 11 marca br. Przyciągnął on uwagę 825 tys. osób.

grafika

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w marcu br. wyniósł 2,14 proc., a w grupie 16-49 było to 3,28 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/druga-twarz-3-w-ttv-wracaja-gilon-wedzikowska-tyszka-i-urbanski-zwiastun,7171102701782657a ##

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 303 tys. widzów. Ósmą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po pięciu odcinkach śledziło 466 tys. osób, co przełożyło się na 3,89 proc. udziału w grupie 4+ i 6,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

TTV w paśmie emisji programu, czyli w poniedziałki w godz. 22.02-22.59 ma 7,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji czwarte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja z udziałem na poziomie 11,46 proc. jest trzecia (tracąc zaledwie ponad 1 pkt. proc. do liderującego Polsatu).

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"