Archiwum z dnia 2019.04.23
- 10:46 Znamy zwycięzców warszawskich eliminacji konkursu Caffè Vergnano Best Barista 2019
- 12:52 Nowe odcinki „Atomówek 3” w Cartoon Network
- 13:54 „Dzikie oblicza Ameryki” od 14 maja w National Geographic Wild
- 15:29 Fundacja Zaczytani.org i Alior Bank nawiązały strategiczną współpracę
- 17:17 Blogerzy "Busem przez Świat" promują wiosenny katalog nagród BP
- 17:25 Właściciel marki Cukier Królewski klientem agencji Abanana
- 18:37 Pierwszy panel operatorski powstał 30 lat temu
- 20:35 Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène
- 21:31 Marka kosmetyków Samarité wchodzi do Polski
- 21:36 Bartosz Mika i Szymon Mościcki w zespole YieldRiser
- 22:00 Komputronik postawił na V5group
- 22:11 Anna Wiśniewska odpowiada za marketing Experience Corner
- 22:15 Jambox u kolejnych operatorów internetowych
- 22:30 Amazon wycofuje się z Chin, przegrywa z lokalną konkurencją
- 22:37 Keanu Reeves w filmie "John Wick: Chapter 3 - Parabellum" żegna się z psem
- 22:39 „Zachowaj spokój każdego dnia” w reklamie Nervosol Tabs (wideo)
- 22:39 Netflix testuje losowe wybieranie treści w aplikacji mobilnej
- 22:40 Pepsi planuje się reklamować na niebie. "Marki w pogoni za innowacją popełniają błędy"
- 22:40 Widz w klubie fitness
- 22:40 „Oszczędzasz, inwestujesz - uważaj!” w kampanii UOKiK-u (wideo)
- 22:41 Anja Rubik promuje ekologiczną kolekcję Conscious odzieży H&M (wideo)
- 22:41 Huawei zwiększa kwartalne przychody o 39 proc. Koncern podpisał 40 kontraktów na dostawy sprzętu dla sieci 5G
- 22:41 Reklama „The Hunt” firmy Leica pod ostrzałem chińskich władz (wideo)
- 22:41 Florence and The Machine śpiewa "Jenny of Oldstones" w serialu "Gra o tron"
- 22:42 Piwo Lech „pozytywnie wpłynie” w nowej kampanii (wideo)
- 22:43 TVN24 i TTV liderami wśród stacji tematycznych, TVP Sport z największym wzrostem w czołówce
- 22:43 Netflix pokaże serial "Jak nas widzą". "Piątka z Central Parku"
- 22:44 Roksana Węgiel reklamuje Junior Box w Play (wideo)
- 22:45 TVP: mamy pełne prawa do „Szansy na sukces”, Skrętkowska nie chciała reżyserować, oczekiwała dożywotniego honorarium
- 22:45 Serena Williams inwestuje w startupy. W portfolio jej funduszu jest ponad 30 firm o wartości 12 mld dolarów
- 22:46 Obligacje Cyfrowego Polsatu za 1 mld zł kupiło 59 inwestorów
- 22:47 PGNiG szuka agencji interaktywnej do dwuletniej współpracy
- 22:48 Netflix wyda 100 mln dolarów na nowe centrum produkcyjne w Nowym Jorku
- 22:49 CIA: Mamy dowody na finansowanie Huawei przez chińskie władze
- 22:49 TVP2 nagrała dwie wersje ogłoszenia wyników „Dance, dance, dance”, widzowie oburzeni. TVP: to decyzja właściciela formatu
- 22:50 Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż. „Świat Kobiety” najbardziej w dół
- 22:50 Adrian Klarenbach przeprosił za „odwal się Pan” w tweecie do ministra ws. bicia kukły Judasza w Pruchniku
- 22:51 Po rezygnacji Łukasza Grassa Business Insider szuka nowego redaktora naczelnego. Ruszyła rekrutacja
- 22:51 „Debata Grzegorza Łaguny” w Superstacji dwa razy tygodniowo
- 22:51 Rusza wyścig do częstotliwości 5G. UKE ogłasza założenia przetargu
- 22:53 Samsung przekłada premierę Galaxy Fold w Chinach i USA. Przyczyną problemy z wyświetlaczem
- 22:54 Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 2 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1
- 22:55 Roman Młodkowski dyrektorem strategii i komunikacji w Operatorze Chmury Krajowej
- 22:55 Paulina Smaszcz-Kurzajewska z felietonami w „Cosmopolitan”
- 22:56 Lidl nie będzie sprzedawać plastikowych naczyń, zastępuje je biodegradowalnymi
- 22:57 Arena.pl wnioskuje o sanację, szuka inwestora strategicznego
- 22:59 Chylińska, Bednarek i Martyniuk gwiazdami Polsat Superhit Festiwal 2019
- 23:05 Różnice w sondażach Kantar Polska opublikowane w TVN i w „Polityce”. „Zbieg pewnych okoliczności"
- 23:35 Adam Suprynowicz po 20 latach pracy odchodzi z radiowej Dwójki
- 23:40 KCI podwyższyło o 53 proc. godziwą wartość akcji Gremi Media