Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 2 proc. udziału PR3 i 1,1 proc. PR1

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w czwartym kwartale i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, a najwięcej straciło RMF MAXXX - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od października 2018 roku do marca 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 26,6 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 0,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 23,4 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-grupa-50-rmf-fm-liderem-jedynka-w-dol,7171457212872833a_1 ##

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zwiększył się o 0,8 pkt. proc. do 10,9 proc. Stacja ta wyprzedziła RMF MAXXX (9,8 proc. udziału; w dół o 0,8 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Z kolei najwięcej zyskało Radio Wawa, które awansowało z miejsca dziesiątego na szóste - było to 1,2 pkt. proc. do 2,8 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem