Archiwum z dnia 2019.05.09
- 02:22 Burda Media Polska odświeża serwis Kobieta.pl
- 09:57 Architektura płynnych zmian
- 10:15 Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland: KRISPOL i Nice ponownie łączą siły!
- 10:29 Produkty VALVEX docenione przez polskich instalatorów!
- 10:37 Produkty VALVEX docenione przez polskich instalatorów!
- 13:07 Alergia: wyzwanie dla starszaka
- 13:17 „Mali Przedsiębiorcy” w VIVO! Stalowa Wola – kolejne warsztaty ekonomiczne już 10 maja!
- 13:34 Wyzwanie na ciepłe dni: 4 patenty na wodę.
- 13:39 Podkręć smak niecodziennych potraw
- 19:42 Skandynawska sieć Jula otworzy swój setny sklep w Polsce
- 21:20 GoldenSubmarine odpowiada za kampanię rebrandingową Soli Kujawskiej
- 21:44 WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być”
- 22:11 Digital Resolution uruchamia platformę technologiczną OmniConsole
- 22:22 Natalia Szroeder jako ambasadorka Oriflame w projekcie #PięknaSobota
- 22:32 EB z loterią "Tymczasem hajs na próby"
- 22:33 Bobovita z kampanią „To, co dobre dla maluszka"
- 22:33 Philippa Brown global CEO w PHD Worldwide
- 22:36 Jessika Mercedes i Maffashion w kampanii Zalando
- 22:38 Pogarsza się sytuacja banków w Polsce, choć wciąż zarabiają. Sektor czekają kolejne regulacj
- 22:39 KFC wprowadza wegetariańskiego burgera i Twistera bez mięsa
- 22:39 Orange obniża ceny światłowodu dla mieszkańców Warszawy
- 22:40 "Siła z głębi natury" w reklamie kapsułek Menavitin
- 22:40 Wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” na 30-lecie dziennika i 30. rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów
- 22:41 Kulisy życia w zakładzie karnym w „Kryminał Wronki” w Telewizji WP
- 22:41 Mateusz Miga w redakcji internetowej TVP Sport
- 22:41 Mackenzie Foy i Kate Winslet w filmie "Czarny Książę"
- 22:41 Bruce Willis w filmie "The Long Night"
- 22:42 Polskie fundusze VC inwestują więcej w startupy. Ponad 103 mln zł w pierwszym kwartale 2019
- 22:43 Były senator PO wytoczy proces Tomaszowi Piątkowi ws. książki „Morawiecki i jego tajemnice”, chce 1 mln zł odszkodowania
- 22:43 Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)
- 22:43 RMF FM liderem słuchalności. Awans Trójki
- 22:44 Amazon chce płacić amerykańskim wydawcom za międzynarodową ekspansję. Chodzi o większy zasięg linków afiliacyjnych
- 22:44 Polacy złożyli blisko 16 milionów PIT-ów przez internet
- 22:44 Onet prezentuje podcast Agnieszki Hyży i Marcina Cejrowskiego "Stacja Hejt"
- 22:45 Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną Plotek.pl, Agnieszka Rowicka odeszła
- 22:45 Match Group zwiększa przychody i zysk. Tinder ma 4,7 mln użytkowników na świecie
- 22:45 Orbit zaczyna współpracę z AGO Esports, Illuminar Gaming i Devils.one
- 22:45 Pasażerowie LOT-u dostaną na pokładzie wafelki Grześki zamiast Prince Polo
- 22:45 Marcin Dorociński najbardziej wyszczekanym psem w historii kina
- 22:46 Mikołaj „Jaok” Janusz odchodzi z TVP Info. „Nie zgadzam się na: obmacywanie, agresję, obrażanie mojej matki”
- 22:46 21 modeli smartfonów gotowych na betę Androida Q. Jest Nokia, Xiaomi, LG i Sony
- 22:46 Łukasz Kardas dyrektorem pionu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w NASK
- 22:47 Mixx Awards Europe: 16 nominacji dla projektów z Polski
- 22:47 704 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru
- 22:47 Sezonowy spadek bezrobocia
- 22:48 Rachel McAdams i Will Ferrell w komedii "Eurowizja"
- 22:49 Nowy fundusz Grupy Pracuj wesprze startupy HRTech i EduTech
- 22:49 Austriacki T-Mobile i UPC Austria pod wspólną marką Magenta Telekom
- 22:49 Przyjaciele, zdrowie, rodzina i tradycja to najważniejsze dla Polaków atrybuty tożsamości. Spada zaufanie do treści w social mediach
- 22:49 Value Media będzie kupować czas reklamowy w telewizji do kampanii Born2Be i Renee
- 22:50 1,76 mln widzów filmu „Botoks” w Polsacie. 21. proc. udziału w 16-49
- 22:51 Już 4 na 10 Polaków ogranicza lub nie je mięsa
- 22:51 Tysięczny numer „Faktów i Mitów” wsparty kampanią reklamową
- 22:51 „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Gazeta Wrocławska” najbardziej w dół
- 22:51 Polsat pokaże galę Free Fight Federation - wśród walczących Najman, Trybson i Pudzianowski
- 22:52 Pięcioro Polaków w jury Effie Europe 2019
- 22:53 CD Projekt Red uruchamia sklep z gadżetami z gier. Figurka Geralta w cenie 939,80 zł
- 22:54 Pierwsze automaty do odbioru paczek Poczty Polskiej staną przed wakacjami w placówkach i Biedronkach
- 22:54 804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam
- 22:54 „Fakty” TVN mają sprostować materiał o komitetach wyborczych, w którym zabrakło Konfederacji
- 22:57 Cena akcji CDA w debiucie giełdowym wzrosła o 132 proc., CDA Premium ma 186 tys. subskrybentów
- 22:58 Bartek Godusławski na czele projektu „Śledztwa” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”
- 23:00 UOKiK: kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w ponad 20 miastach
- 23:05 Facebook przed Wirtualną Polską. Gazeta.pl i TVN24.pl w górę (Gemius/PBI z kwietnia)
- 23:10 Jacek Utko pracuje nad nową makietą „Gazety Wyborczej”. Premiera 4 czerwca
- 23:11 Zmarł nasz redakcyjny kolega Łukasz Brzezicki
- 23:33 Nina Terentiew o Polsat Superhit Festiwal 2019: to wydarzenie, którego program układa publiczność
- 23:55 Starbucks w „Grze o tron” to przemyślany strategicznie ruch, a nie przypadek. Darmowa reklama warta 2 mld dolarów