Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 2 marca do 4 maja 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 804 tys. widzów, co przełożyło się na 7,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-talent-show-4-sezon-tvn-lider-16-49,7171077932562049a ##
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 kwietnia. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 887 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. śledziło średnio 789 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,27 proc. udziału w 4+, 8,39 proc. w 16-49 oraz 7,90 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja zyskała 15 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szostka-nowy-serial-tvn-900-tys-widzow-10-49-mln-zl-z-reklam,7171077780035713a ##
TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. konkursy PŚ w skokach narciarskich, teleturniej „Jaka to melodia?” i serial „Stulecie Winnych”, co przełożyło się na 11,53 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”; 9,84 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 5,96 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 TVN też był trzeci. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był trzeci.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków piątej edycji magazynu wyniosły 6,08 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 8,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-podnosi-ogladalnosc-tvn7-stabilny-i-wysoki-udzial-w-rynku-to-z-pewnoscia-sukces,7171081153968257a ##









