804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam

Piąty sezon programu „36,6” gromadził średnio 804 tys. widzów, o 15 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Udostępnij artykuł:
804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam
Ewa Drzyzga, fot. TVN

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 2 marca do 4 maja 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 804 tys. widzów, co przełożyło się na 7,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-masterchef-junior-talent-show-4-sezon-tvn-lider-16-49,7171077932562049a ##

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 kwietnia. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 887 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szostka-nowy-serial-tvn-900-tys-widzow-10-49-mln-zl-z-reklam,7171077780035713a ##

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. konkursy PŚ w skokach narciarskich, teleturniej „Jaka to melodia?” i serial „Stulecie Winnych”, co przełożyło się na 11,53 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”; 9,84 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 5,96 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 TVN też był trzeci. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był trzeci.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków piątej edycji magazynu wyniosły 6,08 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 8,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-podnosi-ogladalnosc-tvn7-stabilny-i-wysoki-udzial-w-rynku-to-z-pewnoscia-sukces,7171081153968257a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące