KFC wprowadza wegetariańskiego burgera i Twistera bez mięsa

Sieć KFC rozszerzyła menu o dwa nowe produkty wegetariańskie. Są to Burger Halloumi i Twister z Halloumi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC wprowadza wegetariańskiego burgera i Twistera bez mięsa

W nowym burgerze, klasycznego kurczaka zastąpiono serem Halloumi, który podawany jest z sosem truflowym, sałatą, rukolą, pomidorkami koktajlowymi i czerwoną cebulą. Oprócz tego w ofercie pojawił się też nowy wariant kultowego Twistera - z serem Halloumi, a bez mięsa.

KFC serwuje obie nowości we wszystkich swoich restauracjach. Można je kupić oddzielnie lub w zestawach: z napojem, frytkami lub sałatką.

To nie pierwszy gest restauracji w kierunku klientów, którzy na co dzień nie jedzą mięsa. Najpierw menu poszerzyło się o Wegetariańskiego Zingera i Twistera z plackiem ziemniaczanym, następnie o sałatki: Grecką i Piccolo przyrządzanych ze specjalnie wyselekcjonowanych, świeżych składników. Bezmięsne pozycje w ofercie KFC znajdują się także w stałym menu śniadaniowym. Poza tym w każdej restauracji KFC w Polsce, goście mogą zamówić znane produkty w wersji bezmięsnej.

- Zadowolenie naszych Gości od zawsze jest naszym jest naszym priorytetem, satysfakcję z wizyty czy też dostawy KFC gwarantujemy dzięki wysokiej jakości produktów, w przystępnych cenach przy wysokiej jakości obsługi. Od lat dbamy również o potrzeby Gości, którzy na co dzień nie jedzą mięsa, którzy mogą w naszych restauracjach zamówić produkty w wersji wegetariańskiej, w której kawałki soczystego kurczaka można zastąpić chrupiącym plackiem ziemniaczanym. Aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy poszerzyć ofertę bezmięsną wprowadzając burgera oraz twistera z serem halloumi. Jesteśmy przekonani, że ta opcja trafi w gusta naszych gości - mówi Dusan Fol'ta, president KFC Poland.

Niedawno swoją ofertę wegetariańską poszerzyła też IKEA - wprowadzono m.in. wege hot dogi.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka. Działa od 1930 r., od czasu otwarcia pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 250 restauracji KFC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa