Archiwum z dnia 2019.06.27
- 09:33 Nowy sposób na podłączenie!
- 11:19 Niebanalne wnętrze domu polnego
- 11:47 Wakacje na plaży w VIVO! Krosno
- 12:08 Życie na krawędzi. Kiedy edge computing jest bezpieczny?
- 12:30 Internetowy tłum rozwiązuje problemy współczesnych gospodarek szybciej, taniej i skuteczniej
- 14:23 Pierwsze takie panoramiczne okno - Schüco AWS 75 PD.SI
- 16:28 Woda Borjomi promuje się hasłem „Miasto z charakterem"
- 17:18 e-Sklep: nowa usługa od nazwa.pl
- 19:59 Kampania „Po pierwsze farmaceuta” ma wzmocnić wizerunek aptekarzy w Polsce (wideo)
- 20:57 Piotr Piaszczyk za Michała M. Lisieckiego prezesem wydawcy „Wprost”
- 21:05 Play rozpoczyna współpracę z członkami Illuminar Gaming
- 22:08 Całujące się pary homoseksualne reklamują Google Pixel (wideo)
- 22:09 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu
- 22:11 Mariusz Orłowski w zespole Hagen Comm
- 22:17 RMF FM liderem słuchalności. Meloradio awansowało na podium
- 22:20 „National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „Podróże” najbardziej w dół
- 22:30 W kiosku PZU Zdrowie można się zbadać i skonsultować z lekarzem
- 22:31 Pracownicze plany kapitałowe będą minimalizować straty w systemie emerytalnym. Bez programu w 2060 roku emerytura wyniesie ok. 25 proc. ostatniej pensji
- 22:32 Lody McDonald’s McFlurry będą pakowane w tekturę
- 22:33 Idea Bank wyda 9,2 mln zł na zwolnienie połowy pracowników
- 22:33 Multikino ze specjalną ofertą dla korzystających z Google Pay
- 22:34 Orange rusza z pokazami letniego kina. 39 seansów do końca sierpnia
- 22:34 Technologia 5G zrewolucjonizuje rynek telewizji. Przyszłością będzie hybrydowy przekaz treści
- 22:35 Herbapol ruszył z pierwszą w historii kampanią Scopolanu (wideo)
- 22:36 Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki Murapol
- 22:37 Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnych badań profilaktycznych
- 22:38 Menstruacja nie musi być tematem tabu w nowej reklamie "Mam okres" No-Spa (wideo)
- 22:40 Z „Faktem” żegna się wicenaczelny Maciej Kabroński, stawia na własną firmę
- 22:40 Serial „The Office” zniknie z oferty Netfliksa. NBCUniversal nie przedłuży licencji
- 22:41 Netflix w spocie „Stranger Things” nawiązuje do programu TVN „Nie do wiary” (wideo)
- 22:41 Za 60 złotych miesięcznie Netia oferuje pakiet internetu, telewizji i usług komórkowych
- 22:41 Fokus TV liderem oglądalności w maju. TVP Historia wyprzedziła Discovery Channel i TVN Turbo
- 22:41 Telewizja Polsat z kolejną edycją wakacyjnej akcji „Słoneczna stacja”
- 22:41 Nowy sezon „Top Gear” od 12 lipca. Prowadzącymi Chris Harris, Paddy McGuinness i Andrew Flintoff
- 22:42 Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerskie butelki Coca-Cola „Konstelacje"
- 22:42 Proces karny wytoczony prof. Sadurskiemu przez TVP wraca do pierwszej instancji. „Kurski na razie tryumfuje. Walczę”
- 22:42 Nowy serial „Na cały głos” w HBO i HBO GO (wideo)
- 22:44 Ponad 9 milionów Polaków obsługuje konto bankowe w smartfonie
- 22:44 Oppo prezentuje kamerę wmontowaną w ekran smartfona i system komunikacji MeshTalk
- 22:45 Jarosław Gowin: repolonizację mediów trzeba przeprowadzić normalnymi metodami rynkowymi
- 22:45 Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield
- 22:45 MediaCom broni obsługi mediowej Play
- 22:45 Bez absolutorium dla byłego prezesa Radia Kraków za 2018 rok, wstrzymanie się od głosu ws. Jacka Sobali
- 22:46 GoodHome - nowa marka Castoramy wsparta kampanią (wideo)
- 22:47 T-Mobile wprowadza ofertę Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem
- 22:47 YouTube ułatwia kontrolę nad treściami. Wygodniejsze dobieranie filmów i blokowanie niechcianych kanałów
- 22:49 Telewizja Polsat pokaże od lipca turniej tenisowy Wimbledon 2019
- 22:49 Maisie Williams w nowym serialu "Two Weeks To Live"
- 22:50 TalentMedia negocjuje kupno firmy content marketingu wideo
- 22:50 Koniec serialu "Orange Is The New Black". Taylor Schilling wychodzi z więzienia
- 22:51 Joanna Czekaj i Adrian Kawecki wybrani do zarządu SAR
- 22:51 Wydawnictwo Arbitror ws. wniosku o zakaz sprzedaży książki Piątka o Morawieckim: Odkrywanie powiązań polityków jest naszą misją
- 22:55 Watchdog Polska zawiadamia prokuraturę ws. materiałów TVP o Adamie Bodnarze
- 22:56 PKO BP zamiast Lotto sponsorem tytularnym Ekstraklasy
- 22:57 Zmiany w „CKM”: większy format i objętość. Wśród autorów Paweł Svinarski i Maksym Ziółkowski
- 22:58 TVP Info w weekendowym magazynie ruszy w Polskę. Olechowski: chcemy być bliżej widza
- 23:00 "Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson
- 23:00 Tomasz Sygut, były szef TAI i informacji w Nowa TV, członkiem zarządu Miejskich Zakładów Autobusowych
- 23:05 „Korona królów” straciła 660 tys. widzów, 29,33 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
- 23:07 Kakhaber Abashidze za Katarzynę Westermark szefem Disneya na Europę Środkową i Wschodnią
- 23:11 Jacek Stawiski szefem TVN24 BiS, jego zastępcami Katarzyna Ramotowska i Łukasz Niewola
- 23:33 Od lipca zostaną zlikwidowane naczelne redakcje Polskiego Radia
- 23:57 Telewizja Puls ze wzrostem wpływów o 22 proc. i 27 mln zł zysku. „Wzrost oglądalności i dobra kondycja reklamy tv”