Nowych członków zarządu SAR wyłoniono podczas Walnego Zgromadzenia 26 czerwca w Warszawie. Na zebraniu członkowie zarządu zaprezentowali strategiczne projekty, etapy ich realizacji oraz poinformowali o kluczowych zmianach w aktywności Stowarzyszenia.
W najbliższych miesiącach SAR skupi się na rozwoju nowych projektów, między innymi: Innovation Camp, czyli pierwszej szkoły innowacyjnego biznesu (start na jesieni br.), MBS - autorskiego programu edukacyjnego dla managerów czy Klubu Ad/Tech.
SAR w dalszym ciągu będzie promował dobre praktyki i angażował się w edukację o standardach przetargowych poprzez publikację kolejnych rozdziałów Białej Księgi oraz Dialog Branżowy.
15 nowych członków SAR
SAR przyjęło na posiedzeniu 15 nowych agencji: Abstra, Actum Lab, CORD Warsaw, E – Content, Fantasy EXPO, Gameset , Grandes Kochonos, Heart&Brain, LoveBrands Relations, Loyalty Point, Super Super, The&Partnership Limited, Global Shopper Marketing, Platige Image, Panowie Programiści.












