SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna nowy projekt edukacyjny. Klub dyskusyjny Ad/Tech skupiać będzie podmioty działające w branży reklamowej z tymi, których działalność jest ściśle powiązana z nowymi technologiami. Cel - wymiana doświadczeń i wzajemne wzmacnianie kompetencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech
Dariusz Andrian

Ad/Tech będzie klubem dyskusyjnym, skupiającym podmioty zrzeszone w SAR i podmioty działające na styku środowiska reklamy i nowych technologii - firmy technologiczne, gamingowe, e-commerce, programmatic buying, digital shopper, data providers czy tworzące rozwiązania AI, VR/AR.

Spotkania w ramach klubu będę miały na celu wymianę doświadczeń i poglądów na temat komunikacji w dobie transformacji cyfrowej.

- Myślę, że ta inicjatywa dobrze koresponduje z potrzebą transformacji branży usług marketingowych i poszerzenia perspektywy tej branży. Otwieramy się na nowe firmy, które coraz częściej są naszymi partnerami w codziennej pracy, współuczestniczą w tworzeniu zarówno komunikacji reklamowej, jak i dostarczają rozwiązania wspierające komunikację i marketing - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Dariusz Andrian, prezes SAR.

Projekt jest obecnie na etapie formowania, pierwsze spotkania mają odbyć w ciągu kolejnych tygodni.

- Chcielibyśmy, żeby nasze silne kompetencje budowania marek wzmocnić umiejętnościami budowania doświadczenia. Dzięki temu mamy szansę stworzyć naprawdę szeroką reprezentację firm i specjalistów, którzy tworzą nowoczesną komunikację i liderują transformacji na naszym rynku - mówi Dariusz Andrian.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję