Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Właścicielem marki Westfield od ub.r. jest Unibail-Rodamco-Westfield, do którego należy warszawskie centrum handlowe Arkadia. Firma zapowiedziała ekspansję marki Westfield w Europie. Już ma centra handlowe pod tą nazwą w Londynie, w Nowym Jorku i w Kalifornii.

grafika

W pierwszym etapie zmian zostaną zmienione nazwy już istniejących 10 centrów handlowych oraz 2 w budowie.Wśród tych pierwszych - oprócz warszawskiej Arkadii (od września będzie działać jako Westfield Arkadia) - są też: siedem centrów we Francji (Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille), Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie oraz Westfield Chodov w Pradze.

Dwa obiekty w budowie to Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Wspólnymi cechami tych wszystkich centrów handlowych są m.in.  rozpoznawalna lokalizacja, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, silna pozycja na rynku lokalnym itp. 

Arkadia jest drugim największym centrum handlowym w Polsce pod względem powierzchni najmu, która wynosi 118 tys. metrów kw.

- Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń. Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi cytowany w komunikacie Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

Na wrzesień zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Ma obejmować telewizję, prasę, media społecznościowe i kina.

Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.

Do Unibail – Rodamco -Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.

Obsługą mediową Unibail-Rodamco-Westfield zajmuje się od ub.r. dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online