Warszawska Arkadia zmienia nazwę. Działać będzie pod globalną marką Westfield

Międzynarodowa marka centrów handlowych Westfield wchodzi do Polski. Od jesieni pod tą nazwą funkcjonować będzie centrum handlowe Arkadia w Warszawie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Właścicielem marki Westfield od ub.r. jest Unibail-Rodamco-Westfield, do którego należy warszawskie centrum handlowe Arkadia. Firma zapowiedziała ekspansję marki Westfield w Europie. Już ma centra handlowe pod tą nazwą w Londynie, w Nowym Jorku i w Kalifornii.

grafika

W pierwszym etapie zmian zostaną zmienione nazwy już istniejących 10 centrów handlowych oraz 2 w budowie.Wśród tych pierwszych - oprócz warszawskiej Arkadii (od września będzie działać jako Westfield Arkadia) - są też: siedem centrów we Francji (Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie Paryża, Westfield Euralille w Lille), Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie oraz Westfield Chodov w Pradze.

Dwa obiekty w budowie to Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Wspólnymi cechami tych wszystkich centrów handlowych są m.in.  rozpoznawalna lokalizacja, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, silna pozycja na rynku lokalnym itp. 

Arkadia jest drugim największym centrum handlowym w Polsce pod względem powierzchni najmu, która wynosi 118 tys. metrów kw.

- Ze względu na fakt, że Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń. Przyniesie to znaczące korzyści naszym gościom i zapewni międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki - mówi cytowany w komunikacie Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield.

Na wrzesień zaplanowano międzynarodową kampanię reklamową wprowadzającą markę Westfield – będzie obejmować te rynki, na których brand zadebiutuje. Ma obejmować telewizję, prasę, media społecznościowe i kina.

Proces wprowadzania marki ma potrwać do 2021 roku.

Do Unibail – Rodamco -Westfield należą w Polsce również Galeria Mokotów i Galeria Wileńska w Warszawie oraz wrocławska Galeria Wroclavia. Na razie jednak ich nazwy pozostaną niezmienione.

Obsługą mediową Unibail-Rodamco-Westfield zajmuje się od ub.r. dom mediowy Arena Media, należący do Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana