Play rozpoczyna współpracę z członkami Illuminar Gaming

Operator sieci komórkowej Play został partnerem polskiej organizacji esportowej Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z jej zawodnikami, twórcami oraz streamerami. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Illuminar Gaming to jedna z najstarszych polskich organizacji esportowych (istniejąca od grudnia 2015 r.), a jej dywizja League of Legends to najbardziej utytułowana polska drużyna. To również społeczność, zbudowana wokół zawodników, influencerów i streamerów (takich jak m.in. Overpow, Tuttek, LisekHD, Shini, Ortis, Nieuczesana).Play został partnerem organizacji i w ramach tej współpracy towarzyszyć będzie zawodnikom oraz influencerom zrzeszonym w Illuminar Gaming.

- Cieszymy się, że Illuminar Gaming dołącza do #TeamPlay! Przed nami dużo wyzwań, wspólnych projektów i wartościowych treści, które będą przynosiły ogromne emocje całej społeczności esportowej – komentują Aleksandra Nitecka i Justyna Borkowska, z działu digital marketing Play.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content. MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji esportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

- Podjęcie współpracy z zawodnikami oraz twórcami z Illuminar Gaming to kolejny odważny krok ze strony Play. Pamiętajmy jednak, że miarą sukcesu tej współpracy jest przede wszystkim realizacja celów biznesowych klienta. Wykorzystanie wizerunku profesjonalnych graczy, oraz ich autorytet i rola jaką pełnią wśród graczy, często jest niedoceniana. To właśnie ci, którzy odnieśli sukces, są idolami dla najmłodszych, będąc dla nich wzorem jak grać, z jakiego sprzętu korzystać, jak trenować aby być lepszym. To, wraz z odpowiednią i dopasowaną ofertą jaką oferuje graczom Play, jest kluczem do efektywności działań – mówi Tomasz Przeździecki, associate director MediaCom Beyond Advertising.

Marka Play jest od lat obecna i aktywna w świecie sportów elektronicznych, m.in. jako partner największych eventów (takich jak np. Poznań Game Arena czy Intel Extreme Master Katowice), jak również współpracując z najpopularniejszymi gamerami, takimi jak: Izak, Rezi, Blowek, Jcob, Karolek, Gimper, Sitrox, Manoyek itp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów