Archiwum z dnia 2019.07.04
- 01:55 Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
- 02:13 Q&A Communications prowadzi digitalową kampanię Ahmad Tea
- 02:22 Jorge Diez szefem Mitsubishi Motors Europe Design
- 12:03 Samsung ze strefami Galaxy A na festiwalach muzycznych
- 12:31 Co Polacy myślą o pokazach sztucznych ogni?
- 13:27 Herbapol-Lublin z eventami na jubileusz 70-lecia
- 13:36 Ty rekomendujesz, #Edenrednagradza
- 14:33 Etyczni hakerzy - Wysokie zarobki za włamania pod kontrolą biznesu
- 14:43 RODO jest fikcją? Potrzebna zmiana mentalna w polskim biznesie.
- 16:01 McDonald’s świetuje drugie urodziny McDelivery
- 17:12 Książka „Gotuję z Lewiatanem” wyróżniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019
- 17:57 Oświadczenie branży spirytusowej wobec bezpodstawnych oskarżeń kierowanych przez branżę piwowarską, mających na celu obronę preferencyjnych zasad opodatkowania piwa akcyzą.
- 18:01 UNICEF: Wraz z eskalacją konfliktu we wschodniej Ukrainie, miliony osób są zagrożone odcięciem od źródeł czystej wody
- 19:04 Walk Digital prowadzi kampanię "Beskidzkie Misiaki"
- 19:06 Złe nawyki, przez które tracisz cenny czas
- 20:22 Agencja MSLGroup zajmie się komunikacją festiwalu Golden Drum
- 21:35 Cezary Gutowski ambasadorem Hyundai i30 Fastback N
- 22:11 Tygodniowy turnus wczasowy w Busku Zdroju do wygrania w konkursie Radia Pogoda
- 22:12 RMF FM liderem słuchalności. Awans Polskiego Radia Olsztyn na podium
- 22:23 PKN Orlen wnioskuje w Komisji Europejskiej o zgodę na przejęcie Lotosu
- 22:31 Visa ma własną identyfikację sensoryczną
- 22:33 Iwona Dominiak rzeczniczką prasową Gaz-System
- 22:35 Małgorzata Kożuchowska zaprasza na wyprzedaże w galerii Bonarka
- 22:40 Lay’s z muzyczną kampanią na lato
- 22:40 Robert De Niro w reklamie auta Kia Niro
- 22:40 Zwiastun serialu "Wu-Tang: An American Saga" (wideo)
- 22:41 Daniel Przygoda: z Wavemaker do Feeders Agency
- 22:41 Converse będzie produkować buty z odpadów
- 22:41 Sejm przyjął sprawozdania z działalności KRRiT i RMN w 2018 roku. Opozycja przeciw
- 22:42 Karol Milewski w zarządzie Omnipack
- 22:42 Wicepremier Piotr Gliński ws. dekoncentracji mediów: "Projekty czekają na swój polityczny czas"
- 22:43 Samsung naprawił Galaxy Fold. Sprzedaż ruszy pod koniec 2019 roku
- 22:43 Julia Wieniawa ambasadorką marki Soraya Plante (wideo)
- 22:43 Daniel Craig w filmie "Knives Out"
- 22:44 Magdalena Dulińska zrezygnowała z zarządzania agencją ComPress
- 22:44 HBO zapowiada serial "The Righteous Gemstones". Religijne imperium Danny'ego McBride'a
- 22:45 634 aplikacje usunięte z App Store w ciągu pół roku. Najwięcej żądań z Chin
- 22:46 PKN Orlen zapowiada 10. edycję Verva Street Racing z Robertem Kubicą
- 22:46 Kongres USA chce wstrzymania projektu Libra. „Może zagrozić globalnej stabilności finansowej”
- 22:46 Wjazd do Sosnowca tylko z paszportem - nietypowa promocja miasta
- 22:46 Zbigniew Pendel wicenaczelnym Polityka.pl. Odpowiada za abonamenty cyfrowe
- 22:46 Halle Bailey zagra główną rolę w aktorskiej wersji animacji "Mała Syrenka"
- 22:48 Anna Cyzowska szefową agencji kreacji rozrywki i oprawy w Telewizji Polskiej
- 22:49 Wydatki na reklamę telewizyjną w czerwcu spadły o 5 proc. Na czele Polsat i Procter & Gamble
- 22:50 Plus zwycięzcą w przenoszeniu numerów w II kwartale. Ponad 458 tys. użytkowników zmieniło operatora
- 22:51 Apella ze spadkiem przychodów i spadkiem zysku z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł
- 22:51 Na Ergo Arena Gdańsk odbędzie się pierwsza polska edycja Art On Ice
- 22:51 Polacy chcą dostępu do internetu szybkiego, mobilnego i w każdym miejscu
- 22:53 Magdalena Zielska, Paulina Rzążewska, Małgorzata Jopek i Jarosław Jakubiec w ATM Grupa. Sylwia Olech szefową PR
- 22:56 Marek Mądrzejewski odwołany z funkcji wicedyrektora Jedynki
- 22:58 „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
- 22:59 Programy Kuby Wątłego na stałe spadły z anteny Superstacji. „Przyszedł moment, w którym PiS nie jest pewien wygranej”
- 23:00 Robert Biedroń rozważa pozwanie TVP za sugestie, że chce promować Polskę seksturystyką. „Przekroczone wszelkie granice przyzwoitości”
- 23:05 „Wojenne dziewczyny 3” od września w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time
- 23:11 Money.pl przed Business Insiderem na czele serwisów gospodarczych. Mocno w górę Rp.pl, w dół Gazetaprawna.pl i Bankier.pl
- 23:30 Polskie Radio w ub.r. miało 13 proc. więcej wpływów i 15,3 mln zł zysku. Zatrudnia 1,3 tys. osób
- 23:33 Toyota po krytyce usuwa reklamy z mazurskich jezior. „Źle to wpływało na wizerunek marki"