Od początku lipca do końca sierpnia w codziennych rozgrywkach słuchacze stacji mają szansę wygrać wyjazd do Buska Zdroju.
Zabawa jest połączona w tym roku z ogólnopolską kampanią reklamową radia. Reklamy zachęcające do słuchania rozgłośni i do udziału w „Funduszu Wczasów Pogodowych" od 2 lipca można zobaczyć na ulicach ośmiu miast, w których nadaje stacja (na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS).
W drugim etapie kampanii reklamy Radia Pogoda pojawią się one również w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) i w internecie (m.in. Onet.pl i Facebook).
Akcja promocyjna stacji potrwa do końca sierpnia.
Plan działań reklamowych oraz kreacje opracował dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Radio Pogoda dołączyło do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r. Stacji można słuchać już w 8 miastach, a także w internecie i aplikacji mobilnej. Grupa Radiowa Agory obejmuje stacje: TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda.












