Archiwum z dnia 2019.07.29
- 11:45 Od katastrofy klimatycznej dzieli nas zaledwie 0,5°C
- 13:38 Spółka Enefit Green 3,5 razy zwiększyła wolumen wytwarzanej energii elektrycznej w I półroczu br.
- 13:51 Dziecko na plaży – jak skutecznie chronić wzrok naszej pociechy?
- 14:41 NEONET radar: Łodzianie inwestują w sprzęt RTV i AGD – najchętniej kupują smartfony
- 14:43 Innowacje i wydajność kształtują wartość rynku AGD
- 15:52 Persil zaprezentował kapsułki przyszłości!
- 16:28 Rainbow promuje się na "Króla Egzotyki"
- 17:23 Up&More dla Zew for men
- 17:25 Orlen partnerem strategicznym akcji „BohaterON – włącz historię!”
- 18:02 POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!
- 19:34 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w I półroczu. Eska i Radio ZET na podium
- 20:17 Top Kids Jr HD i TVR HD w ofercie UPC Polska
- 21:06 Transmisja walki Kownacki - Arreola także w otwartym Polsacie
- 21:13 Škoda sprzedała 495 tys. aut na świecie, miała w I półroczu br. wyższy zysk operacyjny i przychody ze sprzedaży
- 21:35 „Działkowiec” liderem w maju. „Mam Ogród” najbardziej w dół
- 22:10 Centrum Janki zmieniło logotyp
- 22:15 „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” zyskało najwięcej
- 22:22 Łukasz Filak w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa
- 22:25 Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum
- 22:26 Biuro Podróży Reklamy zrealizuje kampanię outdoorową marki Schneider
- 22:28 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu w I półroczu. Eska wyprzedziła Trójkę
- 22:30 Tajemnica zniknięcia Pełnego Ziarna Lubelli w nowej kampanii reklamowej
- 22:33 Adam Małysz z Pandą promuje konkurs EnveloBanku
- 22:33 Mediatool.tv, aplikacja do zarządzania kanałami w chmurze obsługuje Eleven Sports Network
- 22:35 Rośnie sprzedaż i zyski Biedronki, 6,1 mld euro przychodów za pierwsze półrocze 2019r.
- 22:36 nc+ promuje pakiet Extra+ z Canal+ karnetami na PKO Ekstraklasę
- 22:37 Primemovers wyprodukuje film korporacyjny dla PGNiG
- 22:38 Amerykański T-Mobile i Sprint z tymczasową zgodą na połączenie. Warunkiem sprzedaż części biznesu do sieci Dish Network
- 22:39 McDonald’s najcenniejszą marką fast food w rankingu BrandZ
- 22:40 TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej (top 25)
- 22:40 TikTok przejmuje brytyjski startup Jukedeck. Zaoferuje możliwość komponowania własnych utworów z pomocą sztucznej inteligencji
- 22:40 Dulux łączy marki handlowe i konsumenckie, w nowej kampanii stawia bardziej na emocje niż produkty (wideo)
- 22:40 Oto zwiastun serialu "Wu-Tang: An American Saga"
- 22:41 Antoni Nykowski wyreżyserował spot reklamowy brytyjskiej marki Systane
- 22:41 Pantene w nowej reklamie o pięknie i sile siwych włosów (wideo)
- 22:42 Rosną przychody i zysk Alphabet. Google ma więcej z reklam
- 22:42 Koniec serialu "Lucyfer". Ostatni sezon będzie miał 16 odcinków
- 22:43 Interfejs człowiek - maszyna Elona Muska to nie nowa koncepcja, będzie wymagała regulacji prawnych i etycznych
- 22:43 Intersnack rusza z przeglądem obsługi mediowej
- 22:43 Mary J. Blige w serialu "Power Book II: Ghost"
- 22:44 „CD-Action” z akcją "Nie trzeba wiele" o problemach niepełnosprawnych graczy
- 22:44 Facebook wydaje darmowy przewodnik kulinarny po Krakowie. Autorami rekomendacji członkowie grup działających w serwisie
- 22:45 Apple zainwestuje we własne podcasty, prowadzi rozmowy z producentami i twórcami. „To reakcja na zmiany rynkowe”
- 22:45 Paulina Wiesiołek zarządza Click Community
- 22:47 Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"
- 22:47 Partner of Promotion dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
- 22:47 Paula Skalnicka-Kirpsza za Marcina Wesołka nową naczelną „Gazety Wyborczej Poznań”
- 22:48 BBDO Warszawa: 34,8 mln zł przychodów i 8,3 mln zł zysku. 76 proc. wpływów od 5 klientów
- 22:50 „Gazeta Wyborcza” wraca do hasła „Nie ma wolności bez solidarności”
- 22:50 "Król Lew" zarobił już ponad 960 mln dolarów. "Pewnego razu w Hollywood" podbija kina w USA
- 22:51 Odpływ użytkowników z Netfliksa to skutek błędów. Ale serwis już udowadniał że potrafi skutecznie zmieniać strategię
- 22:51 Tinder wprowadza ostrzeżenia dla użytkowników LGBT. Będą alarmowani o zagrożeniach w konkretnych krajach
- 22:51 Karta kredytowa od Apple wejdzie na rynek w sierpniu 2019 roku. Może trafić także do Polski
- 22:52 Po stracie „Jaka to melodia?” wpływy i koszty Media Corporation zmalały o ponad połowę, a zysk 9-krotnie
- 22:53 TVP pozwała Bogdana Borusewicza za wypowiedź ws. śmierci prezydenta Adamowicza. "Jestem zaszczycony"
- 22:53 Dziennikarze o sprawie Kamila Durczoka: wina jest bezsporna, ale czy warto szydzić z jego upadku?
- 22:56 Znak pożegnał cały zespół CiekawostekHistorycznych.pl i TwojejHistorii.pl
- 22:57 Twitter z rosnącymi przychodami, więcej wpływów z reklam. Serwis ma 139 mln dochodowych użytkowników dziennie
- 22:57 TVN24 liderem oglądalności, duży wzrost TVP Info. TV Republika o 36 proc. w dół
- 23:00 Wydawnictwo Gospodarcze: Iwona Szwan nie jest już prezesem, Koziolek i Weidemann w zarządzie
- 23:02 HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
- 23:05 IDG Poland przy 7,5 mln zł wpływów miało 1,6 mln zł straty. Dużo mniej z konferencji i prasy
- 23:11 Naszemiasto.pl na czele serwisów regionalnych, najbardziej przyciągają Trójmiasto.pl i warszawski TVN24.pl (TOP10)
- 23:30 DM Millennium rekomenduje kupno akcji Agory, wśród zagrożeń wymienia sytuację polityczną i nasycenie rynku kinowego
- 23:33 TVN Media: wpływy brokerskie wzrosły o 20 proc., mniej z usług marketingowych, strata po przecenie wartości nc+