Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum

Joanna Borczak objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Diaverum, niezależnego dostawcy usług w zakresie leczenia chorób nerek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum
Joanna Borczak

Wraz z zespołem ds. komunikacji korporacyjnej Borczak będzie odpowiadać za realizację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej w 21 krajach. Do jej zadań należy budowa wizerunku firmy wśród pacjentów, pracowników i społeczności.

Joanna Borczak w latach 2014-2018 była dyrektorem marketingu w Grupie Affidea, gdzie odpowiadała m.in. za przeprowadzenie procesu rebrandingu - zmieniła i wdrożyła nową markę we wszystkich placówkach firmy w Polsce.

Pracowała także m.in. w Ministerstwie Zdrowia, gdzie zajmowała się realizacją strategii komunikacyjnej i marketingowej dla projektów e-zdrowie, e-recepta, współtworzyła także portal pacjent.gov.pl - Internetowe Konto Pacjenta.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+