Naszemiasto.pl na czele serwisów regionalnych, najbardziej przyciągają Trójmiasto.pl i warszawski TVN24.pl (TOP10)

Portal Naszemiasto.pl, agregujący witryny o różnych miastach i regionach, jest zdecydowanie najpopularniejszym serwisem z informacjami i publicystyką regionalną. Wśród witryn dzienników liderem zasięgowym jest Pomorska.pl wyprzedzająca Dziennikzachodni.pl, natomiast najwięcej czasu użytkownicy spędzają na Trójmiasto.pl i w warszawskim dziale TVN24.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jak pokazują opracowane przez Wirtualnemedia.pl wyniki badania Gemius/PBI, w czerwcu br. Naszemiasto.pl (Polska Press Grupa) odwiedziło 7,67 mln realnych użytkowników, czyli 27,36 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 187,27 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez 6 minut i 4 sekundy.

Naszemiasto.pl jest zdecydowanym liderem wśród serwisów o tematyce regionalnej pod względem liczby użytkowników i odsłon. Przy czym w przeciwieństwie do pozostałych stron z zestawienia nie dotyczy wybranego rejonu czy aglomeracji, tylko agreguje we wspólnej domenie witryny o kilkudziesięciu regionach.

Pod marką „Naszemiasto.pl” jest też wydawany bezpłatny dziennik, ukazuje się dwa razy w tygodniu i jest dystrybuowany w ok. 20 największych miastach. Według danych ZKDP w maju br. jego przeciętne rozpowszechnianie ogółem wynosiło 214 825 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-dziennikow-regionalnych-i-lokalnych-maj-2019,7170878331729537a ##

W zestawieniu są też serwisy kilku odpłatnych dzienników wydawanych przez Polska Press Grupę. I tak Pomorska.pl miała w czerwcu 3,48 mln użytkowników, 27,72 mln odsłon oraz 3 minuty i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Dziennikzachodni.pl 2,65 mln internautów wykonało 29,54 mln odsłon oraz spędziło średnio po 3 minuty i 28 sekund.

Gazetakrakowska.pl zanotowała 1,7 mln użytkowników, 18,05 mln odsłon oraz 4 minuty i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Gazetawroclawska.pl przy 1,7 mln odwiedzających miała 28,01 mln odsłon oraz 9 minut i 58 sekund średniego czasu spędzonego przez użytkownika. Natomiast na Expressilustrowany.pl 1,66 mln internautów wykonało 11,13 mln odsłon oraz spędziło średnio po 3 minuty i 7 sekund.

Zdecydowanie najdłużej użytkownicy korzystali z warszawskiej sekcji TVN24.pl i z Trójmiasto.pl. W pierwszym serwisie (miał 1,67 mln użytkowników i 9,95 mln odsłon) średni czas spędzony przez internautę wyniósł 29 minut i 14 sekund, a w drugim (2,27 mln użytkowników i 47,13 mln odsłon) - 22 minuty i 58 sekund.

W rankingu oprócz TVN24.pl są też inne portale ogólnotematyczne ze swoimi sekcjami regionalnymi. Dział Eskainfo na Eska.pl zanotował 1,49 mln użytkowników, 6,19 mln odsłon oraz 8 minut i 21 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a we wrocławskim dziale Onetu 1,47 mln internautów wykonało 3,55 mln odsłon i spędziło przeciętnie po 3 minuty i 42 sekundy. Sekcja Eska

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-liderem-w-informacjach-i-publicystce-tvn24-pl-przed-gazeta-pl-i-interia-se-pl-przed-fakt-pl,7170869858502785a ##

grafika

Na komputerach Naszemiasto.pl odwiedziło w czerwcu 2,96 mln internautów, którzy wykonali 43,56 mln odsłon oraz spędzili średnio 4 minuty i 24 sekundy. Natomiast Trójmiasto.pl przy 905,6 tys. użytkowników zanotowało 18,14 mln odsłon oraz 25 minut i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W warszawskiej sekcji TVN24.pl internauta spędził średnio 62 minuty i 55 sekund.

grafika

Wszystkie serwisy zdecydowanie większy ruch niż na komputerach osiągnęły na smartfonach i tabletach. Naszemiasto.pl odwiedziło 5,88 mln internautów, którzy wykonali 143,7 mln odsłon i spędzili średnio po 5 minut i 41 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-i-wp-pl-wyprzedzily-onet-a-polska-press-grupe-gazeta-pl-rossmann-pl-przed-instagramem-gemius-pbi-z-czerwca,7170874970355841a ##

Po ponad 20 mln odsłon zanotowały cztery witryny: Pomorska.pl (3,03 mln użytkowników i 23,6 mln odsłon), Dziennikzachodni.pl (2,11 mln użytkowników i 25,09 mln odsłon), Trójmiasto.pl (1,64 mln użytkowników i 28,99 mln odsłon) oraz Gazetawroclawska.pl (1,43 mln użytkowników i 20,93 mln odsłon).

Na Trójmiasto.pl i w warszawskiej sekcji TVN24.pl przeciętny czas korzystania na urządzeniach mobilnych był znacznie krótszy niż na komputerach. W mobile’u w przypadku tego pierwszego serwisu wyniósł 17 minut i 55 sekund, a w przypadku drugiego - 14 minut i 38 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują