Archiwum z dnia 2020.02.06
- 00:18 Laur Konsumenta ponownie dla Shell Helix
- 09:06 Noc Robotyzacji w ASTOR Robotics Center po raz pierwszy
- 09:22 Media Expert partnerem IEM Katowice 2020. Sieć przygotowuje specjalną ofertę dla graczy
- 09:25 Blaupunkt prezentuje opiekacz do kanapek model SMS411
- 11:45 Co najmniej 200 mln kobiet i dziewcząt na świecie ma okaleczone narządy płciowe
- 12:01 „Przegląd Sportowy” z dodatkiem „Skarb kibica”
- 16:27 Vaping Association Polska: Chcemy współpracować z GIS w kwestii regulacji rynku
- 16:32 Maciej Wąsek prezesem ISS Facility Services w Polscy i krajach bałtyckich
- 17:01 Lightscape: awanse Agnieszki Jagusiak i Pauliny Kunickiej
- 17:40 Jak skutecznie kontrolować koszty w firmie?
- 18:46 „Super Express” na pierwszej stronie przeprasza za tekst „Policja zatrudniła dublera Trynkiewicza”
- 20:27 Wrangler stawia na ekologiczną bawełnę w Europie
- 21:11 Kinga Wodzyńska: z Monday do better. gaming agency
- 21:31 Czerwone szminki idealne na Walentynki, dostępne w Super-Pharm
- 21:35 Naturalne pochodzenie reklamuje jogurty Skyr Piątnicy (wideo)
- 21:35 Paynow - nowa bramka płatności dla biznesu w mBanku
- 21:37 Jacek Cichocki, minister w rządzie PO-PSL, szefem sztabu wyborczego Szymona Hołowni
- 21:37 Kampania „Z miłości do oliwy" promuje markę Monini
- 21:38 Skanska Residential Development Poland klientem Komunikacji+PR i White Bits
- 21:39 Decathlon w nowej kampanii wizerunkowej "ulepsza sport" (wideo)
- 21:39 mBank: nowa usługa Przelew na telefon Blik
- 21:39 Radio ZET i Antyradio wyprzedziły Eskę w Rzeszowie w II półroczu
- 21:40 Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)
- 21:41 Diana Kautz pogodynką w „Dzień dobry TVN”
- 21:42 T-Mobile zmienia ofertę abonamentową, nowy pakiet za 49 zł miesięcznie
- 21:43 W fejkowej aplikacji Amazon Dating można "kupić" sobie randkę
- 21:43 „Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem” reklamuje szampon Pirolam (wideo)
- 21:44 o2.pl w nowej wersji: eksponowane Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa
- 21:44 W Polsce spada widoczność reklam display, a rośnie widoczność reklam wideo (raport)
- 21:45 Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive
- 21:45 Pilot Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao „Bierz życie za rogi”
- 21:45 Bloober Team stawia na drogie gry typu TPP, analizuje fuzje lub partnera branżowego
- 21:45 Drugi sezon serialu "Kidding" od 10 lutego w HBO
- 21:46 Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów
- 21:47 Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon
- 21:47 Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską w reklamie burgerów Maestro
- 21:48 Startuje platforma gamingowa GeForce Now. 25 złotych miesięcznie lub darmowy dostęp do gier przez godzinę
- 21:49 W 2020 roku wystartuje FilmBox Plus, nowy serwis VOD
- 21:49 Premiera drugiego sezonu "The Mandalorian" w październiku 2020 roku
- 21:49 W lipcu premiera animacji "Minions: The Rise of Gru"
- 21:50 REM oddaliła skargę na dyskusję w „Pytaniu na śniadanie”. "Nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej"
- 21:50 Wirtualna Polska: Tomasz Machała odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media
- 21:51 Dariusz Janczewski szefem Clear Channel Poland
- 21:51 Agnieszka Borowska rzeczniczką prasową Ministerstwa Sprawiedliwości
- 21:52 Orły 2020: Bracia Sekielscy z nominacją za "Tylko nie mów nikomu"
- 21:52 Tom Hiddleston zagra w serialu "White Stork". Nowa produkcja Netflix
- 21:53 Anna Klimczuk nową rzecznik prasową polskiego oddziału Microsoft. Joanna Frąckowiak w azjatyckiej centrali koncernu
- 21:53 Na świecie rekordowy pesymizm gospodarczy szefów firm, prezesi z Polski nastawieni mniej negatywnie
- 21:54 FC Barcelona uruchomi własny serwis VoD Barça TV+. Ekskluzywne treści za miesięczny abonament
- 21:55 Mocno w górę Fellow.pl i Erodate, w dół eDarling i Flirt.com (TOP10 serwisów randkowych)
- 21:56 Blanka Lipińska prowadzącą reality-show „Tylko jeden”. Emisja od 6 marca w Polsacie
- 21:56 Szymon Hołownia krytykowany za aluzję w spocie do katastrofy smoleńskiej. „Obrzydliwe palikociarstwo” (wideo)
- 21:57 UOKiK analizuje warszawską uchwałę krajobrazową. „Obawa monopolu spółki zależnej Agory”
- 21:57 Spotify rośnie w siłę i stawia na podcasty. 271 mln użytkowników, w górę przychód
- 21:57 Majewski i Lisiecki skazani na grzywnę ws. akcji ABW w gabinecie naczelnego „Wprost”
- 21:59 Radio Wnet z koncesją w Bydgoszczy, Lublinie i Łodzi
- 22:11 W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko „Pulsu Biznesu”. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
- 22:22 Disney+ w trzy miesiące pozyskał 28,6 mln subskrybentów
- 22:33 „Teleexpress” liderem programów informacyjnych, „Wiadomości” zyskały najwięcej widzów
- 22:39 TVP Info będzie miało nowy newsroom. "Pełna integracja pracy dziennikarzy"
- 22:40 „Ameryka Express 2” od 4 marca w TVN. Emisja w środy o 21.30
- 22:44 Chip.pl kończy działalność. „Formuła się wyczerpała”