Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampania reklamowa mrożonek Hortexu. Tym razem Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora w programie „Masterchef Juniuor” w TVN zachwala Danie Chińskie. Odpowiadają za nią agencje Opus B, OMD, Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)

Komunikacja dotyczy nowego Dania Chińskiego. W reklamie podkreślono smak, wygodę i szybkość przygotowania potrawy.

- Przekaz kampanii jest niezmienny: Hortex wraz z Mateuszem Gesslerem docenia codzienną, kulinarną pracę Domowych Szefów Kuchni. Marka wspiera ich, inspirując i oszczędzając ich czas  - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Spoty emitowane są w największych stacjach tv i internecie. Kreacją kampanii zajęła się agencja Opus B. Reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizowała Papaya Films, autorem zdjęć foodowych jest Jacek Szymański i studio Bites, za postprodukcję odpowiada Lunapark. Media do kampanii Hortexu od niedawna planuje i kupuje OMD.

W poprzednich reklamach Mateusz Gessler promował m.in. warzywa mrożone na patelnię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style