OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu

Grupa Hortex, producent m.in. soków i mrożonek zakończyła przetarg na obsługę mediową. Budżet powierzyła agencji OMD, z którą pracowała przed tym, jak wybrała MediaCom Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu

MediaCom (GroupM/WPP) zajmował się obsługą mediową kampanii Hortexu od stycznia 2019 roku. Wtedy - w wyniku wygranego przetargu - przejął ten budżet od OMD.

Hortex nie zdradza szczegółów zakończonego przetargu. Wiadomo jedynie, że MediaCom w nim nie uczestniczył.

Dom mediowy OMD będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów offline. Obecna wygrana oznacza powrót do współpracy z tym klientem - agencja pracowała dla Hortexu od 2014 roku do początku 2019 roku.

W swoich kampaniach Hortex reklamuje się hasłem „Prosto z natury”. Pod koniec ub.r. w reklamach jego mrożonek wystąpił Mateusz Gessler, restaurator znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” w TVN.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji