Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

Hortex ruszył z drugą odsłoną nowej kampanii reklamowej z udziałem Mateusza Gesslera. Szef kuchni tym razem poleca mrożone warzywa na patelnię.  Działania reklamowe realizują Opus B, Papaya Films i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

W nowej odsłonie kampanii Hortexu promowane są mrożone warzywa na patelnię. Produkt dostępny jest następujących wariantach smakowych: francuskie, greckie i hiszpańskie. Bohaterem spotu jest Mateusz Gessler, szef kuchni znany też jako juror programu „Masterchef Junior” w TVN.

To kontynuacja kampanii rozpoczętej we wrześniu, w której Gessler reklamował gotowe mrożone zupy Hortexu. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni którzy odpowiadają za przygotowania codziennych posiłków.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz w internecie.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań Warzyw na patelnię stworzyła agencja HiBrands.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"