Archiwum z dnia 2020.02.27
- 01:00 Rusza nowy portal Pulsdnia.pl z reportażami. „Wokół nas wiele się dzieje”
- 01:40 Moto.pl z nowym cyklem „Moto 2030” o przyszłości motoryzacji
- 08:54 W 2020 roku Remmers Polska otwarła nowe Centrum Serwisowe w Warszawie
- 10:01 Produkty spożywcze, które pozwolą przetrwać grypę i przeziębienie
- 11:51 Axis Communications powiększa zespół sprzedaży
- 11:54 Smog 4.0, czyli jak technologie pomagają w walce z zanieczyszczeniem powietrza
- 11:55 Zielony design Axis Communications
- 12:07 Future Capital klientem More Bananas
- 12:12 Geodis zostaje z SEGRO
- 14:17 Hotel to ludzie! W jakie szkolenia warto inwestować?
- 15:23 Nowa audycja psychologiczna w Halo.Radiu
- 15:28 Pierwsze w Polsce wszczepienie nowatorskiego aktywnego implantu przewodnictwa kostnego
- 15:41 Agnieszka Więdłocha, Karolina Pisarek i youtuberka „Radzka" ambasadorkami Calzedonii
- 16:40 Mateusz Kuc senior PR managerem w Platinium Cast
- 16:51 Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
- 17:01 Edge vs. Cloud – nie konkurencja, lecz uzupełnienie
- 18:01 Rzecznik Państwowej Straży Pożarnej żegna się ze służbą
- 18:08 Newspoint objął monitoringiem platformę TikTok
- 18:59 Rozmowy Michała Kempy i Wojciecha Fiedorczuka reklamują serial „Mały zgon” w Canal+ (wideo)
- 19:39 RMF FM nowym liderem słuchalności w Szczecinie
- 19:42 Marcin Lewandowski i Osi Ugonoh w nowej kampanii adidasa „Faster than_” (wideo)
- 19:45 Pulsdnia.pl - portal inspirowany serialem Telewizji Puls „Reporterzy. Z życia wzięte”
- 20:46 eStoreMedia: Anna Kochańska odpowiada za marketing spółki. W zespole Martijn Wagemans, Joanna Maj, Mariusz Pawełczyk i Jan Krzysztofik
- 21:25 Comcast przejmuje serwis streamingowy Xumo
- 21:29 Santander Bank Polska: w oddziałach kod z SMS-a zamiast podpisu do autoryzacji
- 21:38 Anna Humięcka w Pathfinder 23, odpowiada za obsługę Bayera
- 21:39 Marcowe nowości Netflixa: „Ozark”, „Szkoła dla elity” i „Śledztwo Spensera”
- 21:40 Brytyjski tabloid "The Sun" ma 68 mln funtów straty
- 21:41 Mariusz Donica na nowym stanowisku w Edipresse Polska ma wesprzeć digitalową sprzedaż
- 21:41 Amerykański NGO's w kampanii społecznej apeluje o eliminację w policji uprzedzeń rasowych
- 21:41 Virgin Galactic z nowymi zapisami na bilety. Miejsce na liście w cenie tysiąca dolarów
- 21:41 Steven Spielberg zrezygnował z filmu "Indian Jones 5"
- 21:42 Wystartowało nowe biuro podróży online. Platformę Nekera.pl stworzył były prezes Neckermanna
- 21:43 Netflix zaprasza do współpracy nad oryginalnymi anime japońskich twórców
- 21:44 Ofcom: Sieć 5G nie jest groźna dla zdrowia
- 21:45 Food Network z "Zawód: szef kuchni" i "Smaczne miejsca", bez programu Makłowicza
- 21:46 Porozumienie układowe GetBacku uprawomocniło się, wśród wierzycieli wydawcy i firmy marketingowe
- 21:47 NASK ma nowego dyrektora. Instytutem pokieruje Kamil Sitarski
- 21:48 "Zenka" obejrzało już 410 tys. widzów, "Bad Boy" z najsłabszym startem wśród filmów Vegi od 6 lat
- 21:49 Jakub Eichelberger w zarządzie DDB Warszawa
- 21:49 Żabka odpowiada na zarzuty do tekstu „Gazety Wyborczej”. "Franczyzobiorca to samodzielny przedsiębiorca"
- 21:49 V60 ThinQ 5G - nowy flagowy smartfon LG z Dual Screen, obsługą 5G i nagrywaniem w 8K (wideo)
- 21:49 CBS zapowiada serial "Clarice". Rebecca Breeds prawie jak Jodie Foster
- 21:50 Ringier Axel Springer przejmuje Gratka.pl, niebawem kupi wydawcę Morizon.pl, Domy.pl i Oferty.net
- 21:51 Burda z nowym magazynem "100 najlepszych przepisów"
- 21:52 Aflofarm i Jeronimo Martins Polska zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, spadek w outdoorze (Top 10)
- 21:53 Rzecznik Praw Obywatelskich pisze do ministra kultury ws. nieprzyznania dotacji wybranym pismom. „Kryteria są niejasne”
- 21:55 TVP Info będzie pokazywać w południe 1,5-godzinny „Info Raport”
- 21:56 1,56 mln widzów nowego serialu „Lepsza połowa”. TVP2 zdecydowanym liderem
- 21:59 Bob Chapek szefem Disneya, odchodzi Robert Iger
- 22:17 Andrzej Duda ws. rekompensaty abonamentowej spotkał się z KRRiT, będzie rozmawiał z Kurskim i Kamińską
- 22:19 „Disco Band Weselny Show” nowym programem Polo TV. Premiera 28 marca (wideo)
- 22:29 Ostatni sezon „Rodzinki.pl” od 1 marca w TVP2. „Był to popularny serial”
- 22:40 Czuchnowski czekał 5 lat z opisaniem w „Gazecie Wyborczej” zeznań nt. Koteckiej. „Każdy ma prawo do dylematów moralnych”
- 22:45 Telewizyjny rynek product placement wart niemal 700 mln zł. Najwięcej wydał Prymat
- 22:49 Kraków ma uchwałę krajobrazową. Wchodzi w życie 1 lipca br.
- 22:59 Play z 7 mld zł wpływów i 867 mln zł zysku netto. 12,9 mln klientów - ponad 32 tys. klientów Play Now Box TV
- 23:08 Zmarł aktor Paweł Królikowski
- 23:11 20 marca wystartuje Biznes24, kanał Winnickiego i Młodkowskiego. Reklamy ma sprzedawać TVP
- 23:33 Ringier Axel Springer i Wirtualna Polska przejmują, bo „zwycięzca bierze wszystko” (opinie)
- 23:55 Telemetria Polska zapowiada przełom w badaniach mediów. "Problemem nie jest brak pieniędzy, a brak kompromisu"