Newspoint objął monitoringiem platformę TikTok

Firma Newspoint rozszerzyła listę monitorowanych przez siebie mediów o TikToka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dla pojedynczych wpisów z TikToka w panelu monitoringu mediów Newspoint klient otrzymuje dostęp do następujących danych: link do wpisu, datę utworzenia, autora, tekst wpisu, liczbę komentarzy, liczbę polubień, liczbę udostępnień oraz nazwę i tytuł piosenki w tle.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-aplikacja-uzytkownicy-w-polsce-kto-korzysta-infografika ##

TikTok to platforma wideo na urządzenia mobilne, w której aktywnych jest już ponad 500 mln użytkowników na całym świecie. Umożliwia publikację krótkiego, 15-sekundowego materiału wideo. W Polsce TikTok ma aktywnych ponad 2,5 mln użytkowników miesięcznie, a zarejestrowanych już ponad 6 mln.

TikTok zdobywa popularność na świecie

Według niektórych szacunków z platformy korzysta obecnie ponad 1,5 mld aktywnych użytkowników na świecie. TikTok znalazł się także w czołówce aplikacji ściąganych najchętniej w 2019 r. pokonując m.in. należącą do Facebooka aplikację Instagram. Tylko w samym ostatnim kwartale 2019 r. aplikacja została pobrana ponad 220 mln razy.

Z kolei ByteDance, właściciel TikToka,w grudniu ub.r. uruchomił na wybranych rynkach własny muzyczny serwis streamingowy. ByteDance zamierza też wejść z oryginalnymi produkcjami na rynek gier mobilnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej