Nowy sposób autoryzacji transakcji w oddziałach Santander Bank Polska ma przyspieszyć obsługę klientów oraz zmniejszyć zużycie papieru.
Klienci banku będą mogli smsKodem autoryzować w oddziałach wybrane transakcje. Jest to usługa dla klientów indywidualnych i dotyczy transakcji do kwoty 10 tys. zł, pojedynczej wpłaty własnej gotówki na rachunek, pojedynczej wypłaty gotówki z rachunku oraz przelewu w złotówkach (wewnętrznego i krajowego Elixir).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/santander-bank-polska-zmniejszyl-wydatki-marketingowe-ma-1-6-mln-uzytkownikow-mobilnych,7170748500358785a ##
Żeby zaakceptować transakcję za pomocą smsKodu, klient musi mieć przy sobie telefon komórkowy. Numer telefonu jest zapisany w systemie banku. Pracownik rejestruje dyspozycję klienta w systemie, po czym wysyła wiadomość z danymi transakcji oraz smsKodem. Klient sprawdza, czy dane transakcji z SMS są zgodne z jego dyspozycja?. Jeśli tak – podaje smsKod i transakcja zostaje potwierdzona.

Klienci będą mogli wybrać formę autoryzacji transakcji – czy chcą je zatwierdzić poprzez smsKod czy podpis. Dodatkowo, jeśli klient ma adres e-mail zapisany w systemie banku, może otrzymać´ potwierdzenie wykonania transakcji elektronicznie.











