Archiwum z dnia 2020.11.02
- 00:48 Protesty ws. aborcji także przed siedzibą Radia Maryja. O. Rydzyk: są sterowane w mediach społecznościowych
- 01:56 Disney Junior w akcji #OglądamyDlaZabawy zachęca do umacniania relacji rodzinnych poprzez zabawę
- 10:54 Czy jesień to dobry czas na termomodernizację?
- 11:24 Poczta Polska zakończyła współpracę z MullenLowe MediaHub
- 12:33 Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka
- 13:49 Słuchacze trafiają na billboardy reklamowe Radia Pogoda, rusza też konkurs wspierający kampanię
- 15:52 7 pytań, które pomogą firmie w wyborze systemu zarządzania dokumentami
- 16:55 Janusz Szostak współpracownikiem „Wprost”
- 17:25 BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era
- 18:18 Michelin promuje zakup opon zimowych
- 18:41 PiS straciło 9 pkt proc. poparcia, najwięcej wśród osób młodych i najmniej zarabiających
- 19:52 WPP wypłaci roczne premie mimo spadku przychodów i COVID-19
- 20:08 Radio ZET spełni 78 marzeń słuchaczy w ramach kolejnej edycji antenowej zabawy
- 20:58 Radio Szczecin liderem słuchalności w II i III kwartale. RMF FM wyprzedziło Radio ZET
- 21:02 „Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w sierpniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
- 21:07 Instagram zmienia zasady transmisji na żywo
- 21:11 „BrzydUla” hitem TVN7, telenowela ma 11 proc. udziału w 16-49
- 21:30 Skarbówka cofnęła ATM Grupie nakaz zapłaty 5,8 mln zaległego podatku
- 21:31 L'Oreal wprowadzi butelkę produkowaną z emisji dwutlenku węgla
- 21:31 Dariusz Ostafiński w Interia.pl
- 21:32 DDB Warszawa przygotowała globalną kampanię Huawei
- 21:33 Press Club pisze do Ziobry w sprawie wypuszczenia sprawcy napaści na dziennikarki. „Bojówkarze pod specjalną ochroną?"
- 21:34 Twitter w III kw. na plusie, w górę przychód i liczba użytkowników. Akcje jednak w dół
- 21:37 Rynek reklamy skurczy się o ponad 50 tysięcy pracowników
- 21:37 Facebook: w III kw. kluczowe wskaźniki w górę, rosną wpływy z reklam
- 21:37 Gerda klientem Clue PR
- 21:38 Apple z rekordowym przychodem pomimo mniejszych wpływów z iPhone'ów, świetna sprzedaż Maców
- 21:38 Sarah Backhouse dyrektorem ds. globalnej komunikacji w Heinekenie
- 21:39 KRRiT nie stwierdziła faworyzowania Andrzeja Dudy w debacie TVP
- 21:39 Pierwsze oznaki ożywienia na rynku smartfonów. Samsung liderem, Xiaomi zepchnęło z podium Apple
- 21:41 Anna Prymakowska nie jest już prezesem Merlin Group, ma wejść do rady nadzorczej
- 21:42 OKO.press zwiększyło wpływy o 40 proc., w br. dostało 825 tys. zł z 1 proc. podatku
- 21:42 Szumlewicz w radzie konsultacyjnej Strajku Kobiet, żądanie podwojenia w tydzień nakładów na ochronę zdrowia
- 21:43 Coca-Cola pokazała alternatywę dla plastikowej butelki
- 21:43 Google odrabia straty: wyraźne wzrosty w III kw, ponad 5 mld dolarów z reklam w YouTube
- 21:44 Polskie Stowarzyszenie Public Relations tworzy klub investor relations
- 21:44 Szereg działań niestandardowych promuje nowy serial „Król” (wideo)
- 21:44 Co 10. przedsiębiorca znacznie wydłuża termin płatności wobec kontrahentów
- 21:45 Cleo w reklamie Media Expert
- 21:45 Microsoft Teams z interfejsem Fluent Design. Nowy wygląd platformy
- 21:45 Dr hab. Michał Łuczewski: tradycja święta zmarłych to element „religii publicznej”
- 21:46 Cathy Ibal i Rob Bradley odpowiadają za wdrożenie strategii "Audience First" w CNN International Commercial
- 21:47 Endomondo znika z rynku. Można zachować lub przenieść swoje dane
- 21:48 Joanna Komolka dyrektorką informacji Radia ZET. Katarzyna Kawka szefową anteny
- 21:51 TVP3 Opole zawiesiła współpracę z trzema instytucjami kulturalnymi. Powód: poparcie dla Strajku Kobiet
- 21:52 1,34 mln widzów „Alarmu!” w jesiennej ramówce
- 21:52 Netflix podnosi ceny abonamentów w USA
- 21:53 „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 14” od 15 listopada w MTV Polska
- 21:53 Machu Picchu po ośmiu miesiącach ponownie otwarte dla turystów
- 21:55 Sondaż: w skali kraju Joe Biden ma 10 pkt. proc. przewagi nad Donaldem Trumpem
- 21:58 Młodzi wściekli się na Prawo i Sprawiedliwość. "Kaczyński zapomina, że oni będą rośli w siłę"
- 22:00 Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
- 22:03 Ponad 300 tys. zł dla Strajku Kobiet ze specjalnej cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”
- 22:05 Google rusza z kampanią lobbingową przeciwko Unii Europejskiej. „Racjonalne działania, bez wpływu na wizerunek”
- 22:11 Radio 357 ma ruszyć w grudniu w „wersji rozbiegowej”. Potrzeba 350 tys. zł
- 22:15 Dziennikarze żegnają się z Halo.Radiem. Oskarżają szefa o cenzurę
- 22:50 Fala protestów osłabi pozycję Kościoła. "Poza kobietami traci także pokolenie Z"
- 22:55 ATM Rozrywka straci miejsce na MUX-1. KRRiT: Sprawa została uznana za zamkniętą