Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu „Alarm!” wyemitowanych w okresie od 1 września do 22 października 2020 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,34 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,61 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,43 proc. w grupie 16-49 i 6,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 22 października. Śledziło je średnio 1,96 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 2 września do 24 październiku 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,38 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,44 proc., 6,51 proc. i 7,35 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 40 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-kasta-tvp1-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170449309144705a ##











