Mirosław Rogalski prowadzącym „Alarm!” w TVP1

Jako gospodarz programu reporterskiego „Alarm!” w TVP1 zadebiutował Mirosław Rogalski. Od minionego weekendu „Alarm!” jest pokazywany także w soboty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mirosław Rogalski prowadzącym „Alarm!” w TVP1
Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1

- Będziemy przypominać w skrócie najważniejsze poruszane przez nas sprawy i opowiemy, jaki przyniosły skutek, jak wpłynęły na losy naszych bohaterów. Będziemy także starali się zapowiadać tematy zupełnie nowe - tak sobotnie wydania „Alarmu!” zapowiedział Mirosław Rogalski.

„Alarm!” jest emitowany w TVP1 od lutego br. Każde wydanie trwa 15 minut, od niedawna są pokazywane o 20:10 (poprzednio program zaczynał się 5 minut później). Od poniedziałku do czwartku program prowadzi Jacek Łęski, a w piątki - Agnieszka Świdzińska.

Mirosław Rogalski pracuje w Telewizji Polskiej od października 2015 roku. Jako główny specjalista w Akademii Telewizyjnej TVP, zajmuję się m.in. analizami warsztatowymi, opracowaniami pozycji programowych regionalnych i ogólnopolskich, a także przygotowywaniem i wdrażaniem multimedialnych materiałów szkoleniowych oraz filmów promujących działalność Akademii Telewizyjnej i jej specjalistów.

Przedtem przez 10 lat Rogalski prowadził firmę realizującą filmy dokumentalne, wizerunkowe i korporacyjne. W latach 1997-2005 był związany z TVN, najpierw kierował oddziałem stacji w Toruniu, a potem był gospodarzem i wydawcą wieczornych „Faktów” oraz głównym gospodarzem „Uwagi”. Przygotowywał też materiały w USA dla TVN International.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-kurski-z-pierscieniem-inki-abp-glodz-otworzyl-pan-oczy-wielu-polakom,7171237090096769a ##

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii