Archiwum z dnia 2021.02.17
- 00:49 Coca-Cola testuje pierwszą papierową butelkę
- 08:47 Marka KRISPOL na targach R+T digital
- 08:52 Press Glass S.A. dostarcza szyby dla systemu Moreview
- 09:17 Inwestycje sposobem na pandemię? Atlas wzmacnia automatyzację
- 11:58 Spar w nowej kampanii stawia na polskich przedsiębiorców i lokalne marki
- 12:03 Rekuperacja powietrza: remedium na smog
- 12:07 PromoTraffic tworzy dział marketing automation i wzmacnia zespół
- 12:48 Polski system PansaUTM najlepszym rozwiązaniem dronowym 2020 roku
- 13:50 Good One PR ma dwóch nowych klientów, inni przedłużają współpracę
- 13:51 KRRiT przedłużyła koncesję na nadawanie Eski w Zamościu
- 14:04 Radio Wawa z przedłużoną koncesją na nadawanie w Rzeszowie
- 14:33 Sokołów sprzedaje własne produkty w internecie
- 16:01 Zmarł Szymon Chabior, szef Oswiecimskie24.pl
- 16:02 Discovery Science wiosną z cyklem o planecie i starożytnym Egipcie
- 17:50 InPost uruchomił specjalistyczny Paczkomat Urząd24 w Toruniu
- 17:50 NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi
- 17:54 Bolesne home office. Kto powinien zadbać o poprawę warunków pracy zdalnej?
- 17:56 6 pomysłów na zimowe prezenty
- 19:11 Rahel Rasu globalną szefową komunikacji w IPG Mediabrands
- 19:17 Albicla zachęca użytkowników do zmiany hasła. Sakiewicz: nie było wycieku danych
- 20:57 Gdańsk wygrał z TVP ws. spotu o migrantach. Przeprosiny w „Minęła 20”, 50 tys. zł na cel społeczny
- 21:05 „Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” we wspólnej kampanii Metrohouse i Gold Finance
- 21:11 LG rusza ze sprzedażą telewizorów z linii 2021. Ekrany od 43 do 88 cala i nowe technologie obrazu
- 21:25 Danonino uczy dzieci odporności w świecie rozszerzonej rzeczywistości
- 21:28 Branża kinowa przeciwko podatkowi od reklam. "Sami potrzebujemy wsparcia"
- 21:30 Igor Granosik za Jarosława Tyca prezesem NASK SA
- 21:35 Jaguar stawia na ekologię. Od 2025 roku tylko auta elektryczne
- 21:35 W marcu na HBO i HBO GO trafi serial „Pokolenie” o młodych, szukających tożsamości
- 21:35 Muzyczno-rozrywkowy spektakl „Zakochany Mickiewicz” w TVP2
- 21:37 Cloud Technologies ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 1,4 mln zł zysku netto
- 21:38 Senat dziecięcym wierszykiem na motywach Brzechwy zachęca do szczepień (wideo)
- 21:40 Producent „Familiady” poprawił wpływy i zysk, zmalały koszty finansowe
- 21:41 Joanna Kaczmarek reżyserką polsko-koreańskiego dokumentu o muzyce Chopina. Jednym z bohaterów – Leszek Możdżer
- 21:41 Klienci Grupy Cyfrowego Polsatu przesłali ponad 1,5 mld GB w 2020 r.
- 21:41 ZUS uruchomił e-wizyty w języku migowym
- 21:41 Po interwencji posła KO policja ukarze kierowcę auta TVP, który wjechał w protestujących
- 21:42 L’Oréal przewiduje powrót mody na szminki
- 21:43 Joanna Jędrzejczyk i Agustin Egurolla nowymi jurorami w show TVP2 „Dance, dance, dance”
- 21:43 Wśród nastolatków najpopularniejszy pop i rap, 97 proc. z nich słucha muzyki
- 21:43 Senackie komisje w obronie wolnych mediów
- 21:44 Powstaje serial o Grecie Thunberg
- 21:45 TVN testuje nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej także w Gdańsku
- 21:45 Europejska ofensywa programowa Disney+. Platforma szykuje 10 tytułów
- 21:46 Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. Udział Trójki spadł o 72 proc.
- 21:46 W styczniu udzielono mniej kredytów gotówkowych i mieszkaniowych
- 21:47 W Polsce spada poziom lęku wywołanego Covid-19. Nadal wysoki niepokój o zdrowie bliskich
- 21:47 Danuta Godłoza odpowiada za HR w Plej
- 21:48 Marzena Rogalska po 12 latach odchodzi z Telewizji Polskiej
- 21:48 RPO pyta TVP Poznań o zwolnienie prezenterki pogody i sprawę serduszka WOŚP
- 21:48 Sondaż Kantar: PiS z poparciem 31 proc.; KO - 18 proc.; Polska 2050 - 15 proc.
- 21:49 Allegro będzie płacić 5 tys. zł za polecenie nowego pracownika
- 21:49 Parler powraca do sieci bez Amazona, Google i Apple. Mark Meckler nowym szefem platformy
- 21:49 W połowie roku marka Axa zniknie z rynku
- 21:49 Nowe kadencje członków zarządu Orange Polska
- 21:49 Trzeci sezon „Stulecia Winnych” 7 marca w TVP1 (zwiastun)
- 21:50 UPC ma 1,5 mln klientów, siedmiokrotny wzrost usług mobilnych
- 21:51 Organizacje branżowe przeciwne daninie od reklamy, apelują do Ministerstwa Finansów o zaniechanie dalszych prac legislacyjnych
- 21:51 „Rzeczpospolita” nie opublikowała tekstu o ks. Dymerze, choć miała go przed „GW”. Lisicki: inne media mogą się tym zająć
- 21:51 adidas sprzedaje markę Reebok
- 21:52 TVP2 wydłuża „Pytanie na śniadanie”
- 21:55 Przybysze z kosmosu reklamują Rankomat. Rusza nowa platforma komunikacyjna (wideo)
- 21:55 PKO BP miał 627 mln zł zysku w IV kwartale 2020 roku
- 21:56 Brand New Galaxy otwiera nowy oddział w Amsterdamie
- 21:56 „Polski świat” i „Najgorsze polskie tatuaże” w TTV
- 21:57 Spot TVP Kobieta krytykowany za kicz i krzywdzące stereotypy. "Skrajnie konserwatywna wizja świata"
- 21:58 Marta Manowska poprowadzi program „Kobiety w drodze”
- 22:00 „Polityka” z nową aplikacją mobilną, ma ponad 20 tys. płacących użytkowników
- 22:07 Portale „Super Expressu” i „Faktu” z większą przewagą nad Wyborcza.pl, mocno w górę Parkiet.com
- 22:19 Zmiany w regulaminie Rady Mediów Narodowych. "Całkowite wyeliminowanie społecznej kontroli"
- 22:40 Audycja „Sister Cities” znika Radia 357. „Nie przestrzegano formuły audycji”
- 22:50 202 stacje radiowe przeciw zwiększaniu limitu polskiej muzyki. "Katastrofalne skutki"
- 22:55 Co dalej z podatkiem od reklam? „Tego projektu właściwie już nie ma, rząd wycofa go”