Archiwum z dnia 2021.10.26
- 09:39 Dom w zabudowie bliźniaczej - co warto o nim wiedzieć?
- 09:48 CREATON wyprodukuje ok. 41,7 mln dachówek ceramicznych na Węgrzech w tym roku
- 12:22 TOKAI COBEX POLSKA SADZI DRZEWA W RACIBORZU
- 12:35 Ostatnie dni na zgłaszanie prac w konkursie Forbo „0,6 do kwadratu”
- 13:10 Dni LifeStyle w Super-Pharm
- 13:41 Różnorodność i inkluzja. Grupa Ferrero i Forum Odpowiedzialnego Biznesu zostali laureatami jubileuszowej edycji magazynu Raport CSR
- 14:13 Gala Collezione na Warsaw Home &Contract 2021
- 14:45 Ocieplony dom to znaczy energooszczędny i nowoczesny
- 14:56 Kto inwestuje w książki, żyje podwójnie
- 20:10 Grupa Morele ujednolica szyld wszystkich swoich sklepów
- 21:20 RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w II i III kwartale. Radio ZET i Eska na podium
- 22:00 „Przyjemność z Poznania” w reklamach nowych czekolad Terravita
- 22:02 „Star Trek: Następne pokolenie” od 1 listopada w Warner TV
- 22:11 Totalizator Sportowy sponsorem koszykówki 3x3
- 22:11 Robert Biedrzycki CFO w Inea
- 22:20 Lech Free współpracuje z Polską Ligą Esportową
- 22:30 Pocztex z nowa kampanią w TVP, Polsacie i TV Republika (wideo)
- 22:30 Mastercard chce wycofać markę Maestro
- 22:31 Wszystkie sklepy Lidl Punktami Obsługi Paczek DHL
- 22:31 Amazon Prime Video udostępni tradycyjnemu nadawcy fragmenty meczów
- 22:33 Zalando reklamuje klub zakupowy Zalando Lounge (wideo)
- 22:34 Koncern Google zapłacił w Rosji karę za nieusunięcie zakazanych treści
- 22:35 RMF Classic świętuje 18. urodziny. Ruszyła kampania wizerunkowa
- 22:35 Prawie 150 tys. widzów "Furiozy"
- 22:36 Xiaomi uruchamia infolinię serwisową dla polskich klientów
- 22:37 Użytkownicy Android Auto mogą już korzystać z mobilnej aplikacji Tok FM
- 22:38 Intermarche testuje nowatorską metodę zakupów bez kasy. Czas na "inteligentne koszyki"
- 22:40 Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyjęło trzy nowe agencje, ma ich łącznie 37
- 22:41 Sławomir Peszko felietonistą Meczyki.pl
- 22:42 Orange ogłasza nową ofertę dla użytkowników nju mobile. Zwiększą się limity transferów danych
- 22:42 Coca-Cola pokazała butelkę w pełni wyprodukowaną z materiałów roślinnych
- 22:43 7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej
- 22:43 Aleksander Kutela odchodzi z rady nadzorczej ING Banku Śląskiego
- 22:44 Paweł Tyszkiewicz przewodniczącym Effie Partner Council
- 22:44 Wódka wyBUHowa wróciła po locie w kosmos
- 22:44 Rafał Brzoska negocjuje kupno do 50 proc. akcji Medicalgorithmics
- 22:44 Blisko 2 mld zł płatności zrealizowanych bonem turystycznym
- 22:46 IKEA testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej z Glovo
- 22:46 Reportaż Katarzyny Górniak i Magdy Łucyan „Taka twoja uroda” w „Czarno na białym”
- 22:47 Okres niedoborów w gospodarce światowej. Dlatego surowce drożeją
- 22:47 Była pracownica Facebooka: Firma będzie dalej podsycać niepokoje na świecie
- 22:48 Krajowy Instytut Mediów szuka w przetargu ekspertów do współpracy
- 22:48 ZUS będzie obsługiwał program 500 plus
- 22:48 Viaplay zyskała 286 tys. subskrybentów w Polsce i krajach bałtyckich
- 22:49 Polityczne treści o charakterze konserwatywnym otrzymują większe wsparcie algorytmiczne na Twitterze
- 22:49 TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” hitami
- 22:49 Kanały Eleven Sports z prawami do PKO BP Ekstraklasy
- 22:50 Bożena Dykiel nie jest już ambasadorką „Twarzy depresji”, powodem jej słowa w „Dzień dobry TVN”
- 22:50 Konrad Kwiatkowski head of operations w Tigers
- 22:50 Nowy kanał filmowo-serialowy już nadaje
- 22:51 „Prince Charming” od 2 listopada w TTV. „Pierwsza polska produkcja prezentująca społeczność LGBT”
- 22:51 Friz zbiera nową Ekipę
- 22:52 Value Media z 3-letnią umową na obsługę Komfortu
- 22:53 Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska
- 22:53 Beata Płomecka laureatką nagrody rady programowej Polskiego Radia
- 22:54 Cityboard Media ma 3,1 tys. ekranów reklamowych. Wpływy 24 proc. w dół, 3 mln zł straty
- 22:54 Wersow, Friz i Anna Lewandowska najpopularniejszymi influencerami polskiego Instagrama
- 22:54 Listopad na Netfliksie pod znakiem nowych sezonów hitów: "Big Mouth", "Narcos: Meksyk", "Kajko i Kokosz" i "Król Tygrysów"
- 22:54 Orange Polska z 1,6 mln kwartalnego zysku netto, obsługuje 543 tys. kart SIM więcej
- 22:54 Facebook z zyskiem powyżej oczekiwań, jego platformy mają 3,6 mld użytkowników
- 22:55 Prezydent USA podpisał rozporządzenie o otwarciu granic dla podróżnych od 8 listopada
- 22:55 Kręcenie filmu "Rust" z Baldwinem wstrzymane po śmiertelnym wypadku na planie
- 22:56 Astro chce pozyskać inwestora finansowego do kanału News24
- 22:56 Polacy najczęściej słuchają popu, 27 proc. korzysta z platform streamingowych
- 22:58 Wywiad premiera w "Financial Times". "Przerażający język, który nie służy szukaniu kompromisu"
- 22:58 OKO.press z 754 tys. zł zysku. 1,6 mln zł więcej z darowizn, mniej z dotacji
- 22:59 UPC Polska przygotowuje sieć do 4K
- 23:02 Media publiczne dostaną 2 mld zł w 2022 roku
- 23:03 Google otworzył w Warszawie największe centrum rozwoju technologii chmury Google w Europie
- 23:05 Koniec agencji R4S. Butterfly Strategies nową firmą Adama Hofmana
- 23:22 „Gazeta Wyborcza” ma złą passę. "To jeszcze nie kryzys"
- 23:50 Trybunał Konstytucyjny zdecyduje co z TVN? W tym tygodniu pisma przewodniczącego KRRiT
- 23:53 Telewizja Polska uruchomi platformę TVP Stream
- 23:55 Prezes UOKiK: Kryptoreklama powinna być wstydem dla influencerów